Bloedtest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel02, 15 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Beste mensen
    Ben angel ben 43 en heb een kinderwens voor een tweede kindje.
    Nu moest ik de 8 ste ongesteld worden dat werd ik niet. Testen zijn negatief. En na een week overtijd nu. Heb ik een bloedtest laten doen. Helaas ook negatief was 0,1. Zijn er hier mensen bij wie het toch nog positief werd zeg maar na een week.
    Het geeft mij nu echt onzekerheid en niet ongesteld over tijd en dan toch niet zwanger :oops:
     
  2. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Had je misschien je eisprong op een later moment dan verwacht? Dan zou een test misschien op een later moment nog positief kunnen uitslaan.

    Als je echt een week overtijd bent en al drie weken na je NOD zit en ook je bloedtest is negatief, dan kun je ervan uitgaan dat je echt niet zwanger bent en dan zal deze ook niet meer positief worden. Dan is het wachten op je menstruatie.
     
  3. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Wat vervelend he die onzekerheid...

    Hier vanaf maart aan het rommelen met mijn menstruatie.
    Een keer een cyclus van 10 weken gehad om vervolgens 7 weken bloedverlies te hebben.
    Toen 2x een normale cyclus en vorige maand weer een cyclus van 7 weken.
    Nu zou ik over 4 dagen mijn menstruatie ongeveer weer moeten hebben en ben heel benieuwd.

    Gebruik ovulatietesten om inzicht te krijgen en we deden rond mijn eisprong altijd voorzichtig, omdat manlief geen kids meer wil, maar zich nog niet heeft laten helpen, maar leek ook geen eisprong te hebben.
    Deze maand een twijfel wel of niet een eisprong en mijn man was net te laat met terugtrekken dat ik een dag later dat de ene test positief aangaf en de andere negatief.

    Ben 40 en vermoed in de pre menopauze.

    Ik hoop dat een tweede kindje jullie nog gegund is en dat je snel duidelijkheid heb.
     
  4. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ja dat weet ik dus niet precies had wel knaltest en van ovulatie dus was van die datum uitgegaan. Ja ik hoop. Dat nu gewoon mijn menstruatie snel komt zeg maar. Zit nu 1 week en 2 dagen na mijn nod.
     
  5. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Jeetje wat erg voor jouw ook die onzekerheid en die verschillen tussen je cyclussen lijkt me ook stressvol en 7 weken bloedverlies. Wat heftig. En bedoel je dat er 10 weken tussen je menstruatie zat :eek: maar wil je nog wel een kindje of dat niet. Of ben jij de enige die dat wil.
     
  6. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Zat inderdaad 10 weken tussen de menstruatie, moet wel zeggen dat ik corona gehad heb.
    Vandaag 10 dagen na mijn eerste positieve ovulatietest de eerste druppels bloed weer waargenomen, dus nu 24 dagen tussen de menstruatie.
    Nu hopen dat die hele pijnlijke borsten ook weer afzakken want die dien al een week ontiegelijk zeer.

    Ik wil nog wel een kindje maar manlief niet meer.
    Maar hij doet ook de moeite niet echt om het te voorkomen.
    Vorig jaar een miskraam gehad en sindsdien is het verlangen naar nog een kindje er weer.
    Maar moet mijn verstandig zijn en we hebben 6 prachtige kinderen.
    Maar ja hart en verstand liggen vaak erg ver bij elkaar vandaan helaas
     

Deel Deze Pagina