Goedemiddag, Ik vroeg me af vanaf wanneer er HCG in je bloed te vinden is? Uitgaande van mijn langste cyclus ben ik nu 8 dagen over tijd, maar heb een cyclus van 28 dagen aangehouden (1e ronde cyclus van 31 dagen en 2e en 3e ronde 28 dagen) Denk mijn eisprong gevoelt te hebben, dus rond die tijd ook flink ons best gedaan. Heb verschillende symptomen maar anders als bij mijn schijnzwangerschap. (vorige ronde 1 maand schijnzwanger geweest) De testen zeggen dus negatief.... 2e test liet een heeeeeel dun streepje zien, maar 3e en 4e test weer negatief. Wil nu dus bloed laten prikken, maar wil er zeker van zijn dat het hormoon wel in mijn bloed te vinden is. Alvast bedankt!!
hoi Duchess, als de testen negatief zijn, dan ben je niet zwanger. Het hCGhormoon is ongeveer vanaf het moment van innesteling in je bloed te vinden. Mirjam
Ik heb dus nog geen bloedtest gedaan, alleen urine testen. Mijn zus heeft overigens 9 weken negatief getest voordat ze een positieve test kreeg, en ik geloof dat er iemand op het forum was die ook 7 weken negatief heeft getest. Komt dit veel voor? Een bloedtest moet dus wel hcg in te vinden zijn. Dan ga ik binnenkort toch maar voor een bloedtest.
hoi Duchess, het komt niet vaak voor dat de urine testen dan negatief zijn. Maar in het bloed moet het hCG inderdaad wel te vinden zijn. Mirjam
Oke dankjewel! Ik heb nog een vraagje. Sinds vanochtend heb ik heel lichtbruine afscheiding. Het slijm is veel dikker als normaal en dus wat bruinig van kleur. Ook zat er vanochtend een drupje bloed bij het afvegen op het wc papier. Zou het kunnen zijn dat ik een veel langere cyclus heb dan normaal, dat ik dus mijn eisprong later heb gehad en dat ik dus nog helemaal niet overtijd ben. Ik lees nl wel eens dat dit ook wel eens de innesteling zou kunnen zijn.. Maar dat betekend dan dus dat ik een latere eisprong heb gehad. Als dat zo is, vraag ik me alleen af waarom ik dan allerlei symtpomen heb. Joh ik word er gek van.
hoi Duchess, het kan zijn dat je cyclus zoveel langer is dat je eisprong ook veel later is geweest. Dan zou dit een innesteling kunnen zijn. Het kan ook gewoon wat bloedverlies zijn bij een jonge zwangerschap. En ook een beginnende ongesteldheid. Ik kan je er geen zekerheid over geven. Je zult het af moeten wachten. Mirjam
Oke hartstikke bedankt! Ik denk helaas dat het mijn ongesteldheid is.Al heb ik het nog nooit zo gehad. Maar het is gister overgegaan in licht roze afscheiding. Dit heeft ongeveer een uurtje geduurt en daarna heb ik nergens meer last van gehad, maar vanochtend weer wat lichtbruine afscheiding.. Ik vind het maar raar, maar ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld word, dan kan het ook niet tegenvallen.