Zouden jullie een kaarsje willen branden voor Giovanna dochtertje van Channie. Ze ligt in het ziekenhuis. Door een virus op haar hart heeft ze nu een ernstige hartafwijking. Het hele verhaal staat op haar site www.kleinfrummeltje.beebiesite.nl Ik denk dat Channie wel wat steun kan gebruiken in deze moeilijke tijd
Ook ik zal een kaarsje branden. Heb net ook even een berichtje in haar gastenboek achtergelaten. Verschrikkelijk lijkt me dat zeg!
Jeetje zeg... Heb het verhaal gelezen. Wat heftig allemaal voor zo een klein meiske! Ik hoop dat ze er gezond uit mag komen.. Lieve Giovanna voor jou brand ik een kaarsje..
in kaarsjes branden geloof ik niet zo, maar ik wil natuurlijk wel Channie en man heel veel kracht toewensen en met hun hopen op een snel en goed herstel. Wat een afschuwelijk verhaal...
Gelukkig hebben jullie naar je eigen gevoel geluisterd en jullie niet laten afschepen. Heel veel sterkte, ik hoop ontzettend dat Giovanna's hartje het zelf allemaal weer gaat redden
jeetje wat een verhaal zeg wat erg, ik wil jullie heel veel sterkte wensen en blijf voor jezelf en vooral voor jullie kleine meiske opkomen hoor! ik brand een kaarsje voor haar! Liefs Joy
Ik lees net het verhaal en ik krijg het er koud van. Ik kan me niet voorstellen om je eigen kindje zo te zien vechten, echt verschrikkelijk! is er iemand die haar persoonlijk kent? miss. stelt ze het op prijs als haar kleine meid kaartjes en miss. een knuffeltje krijgt toegestuurd? Ik denk an Giovanna en haar ouders!
wat erg ik heb met veel verdriet het hele verhaal gelezen. En alle foto's bekeken kom op kleine meid je kan het. En je bent zo een prachtig meisje. doe je best op echt dat alles goed komt. En dat haar eigen hartje alles weer zelf kan draaien
jeetje wat een verhaal! Verschrikkelijk! Ik wens jullie veel kracht toe en hoop tot in het diepste van mijn hart dat alles weer goed komt met jullie meisje! Een dikke knuffel Yvonne
Ik heb net het hele verhaal gelezen, wat een situatie! Ik hoop dat jullie kleine meid het snel beter doet en haar hartje het zelf weer kan overnemen! Veel sterkte!
jeetje wat een verhaal zeg ..... doet me aan mijn broertje denken maar die had een hartafwijking ..... in ieder geval heel veel sterkte ! L.sybje