Hoi Dames, Ik heb zelf een oproep gevonden en wilde dit jullie niet onthouden. Ik doe mee aan een onderzoek (naja, vrijwillger) voor verloskundigen in opleiding. Zij moeten leren hoe ze echo's moeten bekijken enz. Dus ik ben een vrijwillige zwangere. Ze worden natuurlijk wel gewoon begeleid door een docent. En als bedankje krijg je de echo's en eventuele filmpjes op een USB mee naar huis. Het is mij erg goed bevallen en ik weet dat ze nog niet helemaal vol zitten. Dus mochten er nog dames zijn die ook graag willen deelnemen.... Oja, Mocht het lukken doen ze ook geslachtsbepaling, maar dan moet je kindje er wel goed voorliggen natuurlijk. Het is langs de a2. Ter hoogte van Vleuten. Hoop dat ik het nu goed zeg. Dus vanaf Amsterdam is het net iets voor Utrecht..... Mocht iemand interesse hebben dan zal ik de contact gegevens wel even doorspelen. Ps. Ik ga donderdag aanstaande weer. Omdat midden op de dag voor veel moeilijk is voor velen wil ik mijn plekje van 17.30 wel afstaan. Oja, je moet wel tussen de 10 en 30 weken zwanger zijn. Het liefst nu zo rond de 14 a 18 weken.
Zoeken ze alleen nu vrijwilligers of gaat het 'gewoon' om dit schooljaar? Bij mij duurt het nog even voor ik in aanmerking kom, maar heb zeker interesse!
Ik heb ook wel interesse ik ben 16 weken. En ben maandag en dinsdag vrij dus dan kan het wel midden op de dag. Kan je mij ook inschrijven?
Ik zou wel willen maar moet toch echt nog even wachten.. wel een goeie tip! meiden die gaan: veel plezier!
Ik moet om 12uur. Had eerst volgende week een afspraak maar kon gelukkig vervroegen toen ik langer zwanger bleek (nub) hahaha
Das nou even balen zeg, ik heb geen rijbewijs en manlief werkt alle dagen :'-( ( ik hoor iedereen denken 4 kids en een onderweg en geen rijbewijs.... haha ik weet het, best raar )
Jammer joh, ik weet dat ze soms plek hebben om half 6 of 6 uur. Misschien dat dat zou lukken? Of keertje paar uurtjes vrij nemen? Heb dit ook gevraagd aan vriendlief.... Is er niemand anders die met je mee kan? Moeder, vader, vriendin. etc? Je mag 3 mensen meenemen namelijk.
Ik had gegoogled en kwam toen op een oude post hier, de gok gewaagd en ik kon 2x komen. Nub is zeg maar de voorloper van het geslacht (tussen 12-14 weken) aan de stand kunnen ze het geslacht voorspellen