Haii dames, Ik had op 5 september 1e dag laatste menstruatie, ei op dag 34 en dus cyclus van 48 dagen. Dat zou volgende berekeningen betekenen dat ik nu 5+2 weken zwanger ben. Vorige week donderdag had ik in de avond wat roze/rood bloedverlies. Minimaal en na een uurtje of 3 was het over. Dat was even schrikken maar was ook al gauw weer gerustgesteld. Helaas, toen ik vannacht naar het toilet ging zweefde er een klein stolseltje in het kannetje van MvM. Bij afvegen helder rood met kleine stolseltjes (speldenknopjes) en slijm. Vriend heeft een kruikje gemaakt want had een wat zeurend gevoel in mijn buik, geen krampen of pijn. In de hoop dat het nu ook weer snel weg zou trekken in slaap gevallen. Maar vanochtend bij het afvegen nog steeds helderrood met flink wat slierten. Ik heb geen buikpijn en het is ook niet mega veel. Ook niet in de urine alleen bij afvegen. Toch de VK maar gebeld en die wilde mij vanmiddag toch graag even zien. Ze drukte me op het hart dat door de termijn een echo geen uitsluiting kon geven maar ze wou hem toch maken. Dit begrijp ik volkomen en ik vind het fijn dat we even langs mogen komen. De vraag is nu, heeft iemand al eens een echo op deze termijn gehad en was daar iets op te zien? Ik vind het zenuwslopend spannend en moet mijn best doen om rustig te blijven. Voel geen paniek maar maak me wel zorgen.
Hier met 4 weken een echo gehad daarop was toen nog niets te zien. De gynaecoloog gaf toen aan dat ze mij met 5 1/2 week wel weer terug wou zijn. Uiteindelijk heb ik daar zelf 6 weken van gemaakt omdat helaas nog te vaak blijkt dat zo'n vroege echo meer onzekerheid geeft dan duidelijkheid. Houd dan ook in je achterhoofd dat als er niets te zien is op de echo dit niet betekent dat het slecht nieuws is. Ik hoop desondanks toch dat je een mooie echo hebt waarop een vruchtje te zien is.
Dankjewel voor je reactie Bozoe! Bij 6 weken wel een mooi vruchtje gezien dan? Ik houd het zeker in mijn achterhoofd. Ik spreek mezelf de hele tijd toe dat ik over 8 maanden gewoon lig te puffen en een prachtige baby in mijn armen krijg tot het tegendeel bewezen is! Het blijft vreselijk spannend, heb echt een knoop in mijn maag. Maar wil gewoon vertrouwen hebben
Waar mijn baarmoeder met 4 weken inderdaad nog "leeg" was en alleen verdikt baarmoederslijmvlies te zien was. Zag je met 6 weken een stipje met daarin een bloedsomloop/kloppend hartje. Mocht er nog niets te zien zijn op de echo dan zou ik gewoon vragen of je volgende week of iets later nog weer een echo mag. Ik duim hier voor je en jij hoort inderdaad over 8 maanden gewoon puffend op een bed te liggen! Hoe laat mag je heen?
Ik heb een echo gehad op 5+0 weken. er was toen een vruchtzakje te zien en een vruchtje, uiteraard nog geen hartje (dat ga ik straks pas te zien krijgen, hoop ik ). Bij sommigen zien ze al iets, bij andere nog niets, maar dat wilt vaak ook nog niets zeggen hoor. Veel succes in ieder geval, en ik hoop dat je toch wat meer bevestiging krijgt dat alles goed gaat. Die onwetendheid is vreselijk!
HIer met exact 4 weken een heel inie minie ringetje te zien, en met 5,5 een mooi vruchtje, ook nog geen hartje.
Ik heb op 4+6 een echo gehad. Je kon een vruchtzakje zien met een klein wit stipje in. Dat zou dan de baby moeten voorstellen
Oh dankjewel voor jullie verhalen meiden, super lief! Weet dat ik me nergens op moet spitsen maar de verhalen doen toch wel goed! Ik heb nog geen tijdstip, ze zou in de loop van de dag bellen. Dat is misschien nog wel het meest zenuwslopend, brand bijna een gat in mijn gsm door het gestaar Jij mag vandaag nog Stemine? Spannend, ik duim voor jou! Wanneer heb jij de volgende emetje?
Wij hebben met 5w4 een echo gehad en zagen daar een vruchtje en een hartje kloppen.. Ik hoop voor jullie natuurlijk ook op het beste! Laat je het ons even weten? Succes!! Liefs! x
Dankje Sejh1988! Straks om 19u mogen we gaan om te zien als alles goed zit en er een hartje klopt. héél spannend. die 2 weken hebben ongelooflijk lang geduurd. voor jou ook veel succes! laat je het hier weten hoe het gegaan is?
Ik mag donderdad weer En dan moeten we een kloppend hartje zien als alles goed gaat. spannend he! Dat wachten is vreselijk, Ik hoop dat er wel al iets mooit te zien is straks!
Zo, ben net thuis! Voor wat ze kon zien, zit ik qua termijn goed met mijn berekeningen. En wat de termijn betreft zag alles eruit zoals het moest zijn een mooie ronde vruchtzak! Vond dit al zo mooi om te zien! Vooralsnog dus nog niets te zien wat het bloedverlies kon veroorzaken, kan dus van alles zijn. Door het bloedverlies wilde ze me voor de intake eerder laten komen, maar dan werd het vrijdag ipv maandag maar dan moest ze wel gaan schuiven. Gezegd dat ik dat niet nodig vond, het blijft toch afwachten En weer iets meer kans dat we iets zien! Het advies was om kalm aan te doen, goed naar mijn lijf te bellen en gelijk weer te bellen als ik weer (erger ) ga bloeden! Bedankt voor het meeleven!! Voor de meiden die nog wachten op een echo en prachtig kloppende hartjes, heel veel plezier en succes!! Ik hoop over 2 weken ook naar een mooi kloppend hartje te kijken
Dankjewel meiden! Vandaag zo nu en dan nog wat bruin. Als het daar maar bij blijft! Hoe was jou echo gisteren Stemine? Laat je me even weten of er een mooi hartje te zien is Emetje?
Mijn echo was heel goed gegaan. Mooi vruchtje met sterke hartslag en goed op schema (grootte kwam overeen met termijn). Helemaal blij dus! Alleen de vorm van de vruchtzak maakt me nu wat onzeker. Zo zal het altijd wel iets zijn.. Leuk nieuws dat bij jou alles goed zat voor je termijn, dat werd mij op 5 weken ook gezegd! Dan ga je binnen 2 weken een mooi kloppend hartje zien!!