Hallo, Hopelijk kunnen jullie mij een beetje moed geven. Gisteren bij de gyn geweest om te starten voor een tweede wondertje. Ik ben bekend met PCOS. Ons eerste wondertje is alweer 4 jaar geleden. Toen zwanger in de eerste rond clomid. Mijn baarmoederslijmvlies is te dik, Nu moet ik starten met Provera 10 MG, 10 dagen. Echter de bijwerkingen ect ik durf ze niet in te nemen. Hoe is dit bij jullie? Reageren jullie op de kuur? Word je hier ook humeurig van? Kan ik deze ook het beste innemen voor het slapen gaan? Sorry voor alle vragen, maar dit hoefde de vorige keer niet. Ik ben al van gisteren naar het doosje aan het kijken, durf niet te beginnen.
Thx. De eerste is ingenomen met alvast mijn excuses mocht het zijn. Zie er best wel tegen op eigenlijk. Ik was de vorige keer zo een enorme heks en nu met al een kleintje rond lopen
Ik heb ook net een kuur van 10 dagen gehad (ivm overstimulatie) maar ook weinig last van bijwerkingen gehad. Succes!
Gelukkig! Hoe gaan jullie nu verder? De dagen lijken hier wel voorbij te kruipen. Duurt zolang voordat je mag starten. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat de ontrekkingsbloeding bij jou optreedt. Laat je wat weten?
Ik werd deze keer snel ongesteld na de provera. 4 dagen na de kuur. Ik had helaas bij de volgende echo cystes (overgebleven van overstimulatie) dus nu weer 3 weken aan de minipil. Dus wij konden niet verder met de behandeling. Maar dat is voor jou niet van toepassing volgens mij
Fijn dat je menstruatie zo snel is gekomen. Weet je tenminste waar je aan toe bent. En die overstimulatie kunnen ze niet ergens anders mee verhelpen? Geen idee hoor, ik heb er pas van gehoord sinds deze site. Hoop dat jullie snel verder mogen! Ik heb geen idee hoe het hier verder gaat. Mocht ik binnen een week na het stoppen geen reactie hebben moest ik bellen. Anders op dag 1 van de menstruatie bellen voor een uitgangs echo. Ik ben zo mega chagarijnig en moeeeeee van de provera, houd vocht vast. Ben net een opgeblazen koe Haha. Gaat nog wat geven met de clomid. Hoop dat ik het nog even verborgen kan houden dat we gestart zijn.