Hoi dames Ik heb echt even positiviteit nodig. Sinds zaterdag roze slijmverlies met vlagen en buikpijn. Nu heb ik vanaf het begin al buikpijntjes en heb ik bij 6 en 8 weken ook al rozeverlies gehad. Zondag hebben ze van alles bekeken in het zkh. Mijn BMM is dicht en 3.8 mm. De baby maakt het goed en ik voel haar de hele dag door. De 20 weken echo vorige week was prima. De placenta ligt achter dus dat is ook de oorzaak niet. Het enige wat ik misschien nog kan doen is een kweekje laten maken. Aangezien mijn huisarts dit niet nodig vind, gaat de vk dit tijdens de volgende controle doen volgende week. Ik heb het advies gekregen bedrust te houden. En ik ben best in paniek..allerlei doemscenarios blijven door mijn hoofd gaan. .ik wil dat mn babymeisje blijft zitten. Wie heeft een (positieve) ervaring of tips.
Las in je andere topic dat je huisarts gisteren een kweek zou maken. Wat was de reden voor hem of haar het niet te doen? Goed dat de verloskundige je wel serieus neemt. Probeer goed je rust te nemen. Je kindje doet het goed naar wat ik begrijp en je hebt een welwillende verloskundige.
De huisarts wilde niks prikkelen van onder en vond niet dat ik klachten heb passend bij een bacterie. De afscheidingsgeur 'stinkt' niet echt. Ik kon de discussie niet winnen.. Maandag staat mn controle al gelukkig dus dan overleg ik hoe verder.