Gister ontdekte ik ineens een kleine bloeduitstorting op mijn buik. Net iets naast mijn navel. De baby trapt daar wel vaak, hij ligt wel onderin met het hoofdje maar tijdens de pretecho was te zien dat ie zich veel dubbel vouwde en ik voelde hem toen regelmatig in mijn blaas. Nu dus ook vaak aan de zijkanten van mijn buik. Maar kan zo'n bloeduitstorting daar door komen? Ik heb het nog nooit gehoord dus schrok best wel even. Het voelt nu ook wat beurs aan. Hij houd af en toe aardig huis in mijn buik momenteel Zijn hier meer meiden die dat hebben of hebben gehad en wordt dat nog veel erger. Kan ik me voorbereiden haha. Hopelijk is het buiten de buik niet zo'n sloper. groetjes Nikkie
Ik had altijd zijn voetjes aan dezelfde kant en hij wist daar ook aardig mee te trappelen maar nooit beurse plekken gehad. Geen idee of dat kan. Je vk misschien even vragen de volgende keer? Elmo
Is er verder helemaal niemand die dat ook heeft of heeft gehad? Moet ik het volgende week toch maar ff vragen bij de vk. groetjes
Zelf niet gehad, maar ik heb wel ergens gelezen dat je inderdaad blauwe plekken kan krijgen als de kleine daar heel hard trapt. Ik weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb
Ik vraag het volgende week nog wel even bij de vk. Moet vrijdag over een week weer. Ons mannetje lag bij de pretecho (26,5 week) steeds met zijn voetjes op zijn gezicht, dus echt dubbel. Ik denk dat hij dat nu nog wel probeert want het was zijn favoriete houding. Misschien dat het daarom zo beurs wordt? Af en toe voel ik hem wel eens draaien (denk ik tenminste). Maar dat zal wel een keer ophouden toch? Soms lijkt hij namelijk wel dwars te liggen, ik voel dan in de linker en rechterzij tegelijk beweging. Maar de hik voel ik altijd rechts onderin, daar ligt zijn hoofdje wel dus dan zou het niet kunnen.