Hoi allemaal, Gister hebben wij onze 20 weken echo gehad. Alles was (voor zover ze het kunnen zien) helemaal goed. We zijn zo blij!! Alleen het geslacht kon de mevrouw niet helemaal zeker zien. De kleine lag steeds verkeerd. Later gaf ze aan dat ze dacht het wel te zien maar ik moet zeggen dat het mij niet echt gerust steld. Het maakt ons echt niet uit of we een zoon of dochter krijgen, maar vind het wel erg vervelend als we denken dat we bijv. een dochter krijgen maar bij de bevalling blijkt dat het toch een zoon is. Hebben meerdere van jullie gehad dat het geslacht moeilijk te zien was? Wat zouden jullie doen, voor de zekerheid toch nog maar een echo voor de geslachtsbepaling? Liefs
Oei! Ik kan me wel voorstellen dat je nu niet gerustgesteld bent! Ons maakt het ook niet uit wat het wordt, maar als ze zeggen het wordt een meisje, zou ik het ook vervelend vinden als het ineens toch een jongen blijkt te zijn! Maar ze kunnen het toch ook op latere echo's nogmaals beoordelen? Heb er zelf geen ervaring mee, dus ik zeg ook maar wat
bij ons konden ze t ook niet goed zien, maar toch vermoedde ze wel een meid. Het is in latere echo's nooit duidelijk geworden dus hebben alles wel wat neutraal gehouden. Bij de geboorte idd een meisje
Mocht je niet terug komen dan? met de 20 week echo, die hadden we in de ochtend,(bij onze 1e) konden ze het ook niet goed zien. we mochten in de middag terug komen en toen lag ze wel goed met de benen mooi wijd hahaha
je kunt denk ik maar 2 dingen doen: 1) een extra geslachtsecho laten maken 2) er vanuit gaan dat jullie het geslacht dus niet weten en het dus bij geboorte toch nog een verrassing laten zijn en dan nu dus ook de inkopen naturel/unisex houden
hier was ook niets te zien, ik had daarna zoiets van, laat maar, dat komt bij de geboorte wel, manlief wilde het toch wel graag weten (ijn oma lag op sterven, kon hij haar nog net vertellen wat het geslacht van haar volgende achterkleinkind werd) Wij hebben een week later een geslachtsecho laten doen. Kortgeleden een groeiecho moet laten maken, daar was het nog steeds een jongetje
Helaas mochten we niet terugkkomen omdat mevrouw aangaf dat het een medische echo betreft en het leuk is als je het geslacht ziet maar daar niet voor terug mag komen. Ook krijgen we geen echo's meer. Daarom hebben we voor over 2 weken maar een geslachtsbepalende echo gepland, zijn toch wel erg nieuwschierig!! dank voor jullie reacties dames
hier was het de eerste 2 keren een meid maar nooit met zekerheid bevestigd, bij de 21-22 weken zei de gyne dat het een jongen was, ben meteen een 3d echo gaan laten maken en die mevrouw zei ook een jongen en toch twijfelde we nog ook al hadden we een echo van het geslacht van bij de gyne en 3d. bij 28 weken nog is een 3d echo laten doen en lag de kleine niet goed, vandaag bijna 31 weken trug naar gyne en nog is laten kijken aangezien de kleine nu goed lag ervoor altijd stuit zag je het zeer goed. ik zou me nog niet instellen op een geslacht en nog beetje afwachten tot een volgende echo of een 3d echo laten doen
Gewoon nog een geslachtsbepalende echo laten doen, altijd leuk! Ik had een geslachtsbepalende echo laten doen met 17 weken, duurde echt een uur ofzo omdat mevrouwtje er niet goed voor wilde liggen haha. Met 20 weken bevestigde ze dat het een meisje was (moest overigens nog een x terugkomen, omdat ze gewoon in het algemeen niet goed lag). Afgelopen maandag (bijna 28 weken) met de 3d/4d pret echo is het nog een x bevestigd (en mogen we nog een x terugkomen omdat ze er weer niet goed voor wilde liggen, haha echt een eigenwijs vrouwke). Maar ik vind het in ieder geval wel fijn om zo'n 3-dubbele check te hebben gehad!
bij ons ging ze er vrij snel overheen zo van: ow volgends mij krijg je een meid..later heb ik gevraagd hoe zeker weet je dat het een meid is: ow nou ik kijk nog wel ff. nou toen lag e dus mooi met dr benen dicht gelukkig had de mw wel een aantal echo's afgedrukt waaronder 1 met het geslacht en iedereen is het erovereens dt ht een meid is..met 30 weken hebben we weer een echo en dan kunnen we misschien nog eens zien of het klopt...(anders hebben we nog een paar weken om de babykamer blauw te maken )
Natuurlijk mag je daarvoor niet terugkomenm het is een medische echo.. Gewoon een pretecho plannen, ben je van de onzekerheid af.