Bloeduitstorting naast de vruchtzak

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ikke151187, 20 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke151187

12 jun 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallotjes,

Ik heb vandaag voor de tweede keer een echo gehad. Ik ben 9,4 weken zwanger en heb nu voor de tweede keer een kloppend hartje gezien. Vandaag zwaaide de baby zelfs even naar ons :D

Nu ziet alles er goed uit maar zit er wel een flinke bloeduitstorting naast de vruchtzak. De echoscopiste zei dat het zo kon zijn dat ik een kleine bloeding krijg dat ik me daar dan niet te druk om hoef te maken maar wel even iets laten weten.

Daarna op consult bij de Gyn. (volgens mij was het een Artsass.) zij zegt zo mooi even. Ja ze hebben een bloeduitstorting gezien, dat is een indicatie voor een eventuele miskraam maar die kans is er altijd. Ik heb in het verleden wel eens een miskraam gehad en als ik kijk wat er allemaal mis kan gaan maak ik me nu toch echt wel een beetje zorgen.

Iemand hier ervaring mee?

grtz Ikke

2. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Ik ben op het ogenblik 8 weken zwanger en heb ook een hematoom in mijn baarmoeder zitten vlakbij de baarmoedermond.
    Weet al sinds ik 6 weken zwanger ben dat hij er zit en heb veel bloedverlies gehad.
    Ukkepuk doet het echter prima en groeit goed.
    Wel mag ik van de gyn en vk niet werken, niet tillen, niet stofzuigen en vooral rustig aandoen.
    Zij vertelden mij net als enkele dames hier dat wanneer het hematoom eruit komt het de baby kan meenemen.

3. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Dit is de echofoto van vandaag.
    Je ziet onder de baby een zwarte plek en dat is de bloeduitstorting, op de foto lijkt hij klein maar dat ligt aan de wijze waarop er gekeken is. Hij is net zo groot als de vruchtzak met baby.

4. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

8 nov 2012
    296
    94
    28
    Kan prima goed gaan.. Je kans is wel iets groter dan normaal dat het mis gaat.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Poeh das een flinke bloeduitstorting.. Ik zou echt rustig aan gaan doen. Als die begint te bloeden kan t idd een mk veroorzaken.

6. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Mag ik je aanraden om per direct rustig aan te doen? Dat is een behoorlijke hematoom en nog tegen de vruchtzak aan ook.

Ik heb dit ook gehad (ook tegen de vruchtzak aan) en bloedde enorm toen de hematoom knapte. Heb van Tweede Kerstdag tot februari plat gelegen, omdat ik ook pijn had.

In Nederland doen ze veel te luchtig over dit soort hematomen. Ga niet in bad, geen sex en niks tillen. Oh en neem extra Magnesium in om je baarmoeder rustig te houden!!

7. Ikke151187

12 jun 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wow miss Bunny dat is echt een flinke hematoom die van mij is niet zo groot. Doe vooral rustig aan en succes!

8. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Ik had dit ook, maar dat was een heel klein bolletje op de echo. Kreeg met 6,7 weken wat bloedverlies en daarna was het verdwenen. Doe rustig aan !!

9. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Ik doe ook rustig aan, werk al bijna twee weken niet en mag van de vk het eerste trimester niet meer werken.
    Bloedverlies is gelukkig gestopt sinds zaterdag.
    Nu hopen dat mijn lichaam het opneemt.

Deel Deze Pagina