Gespannen voor de tweede echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Anto1909, 16 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aanstaande dinsdag hebben we de tweede echo. Bij de eerste zagen we een sterke hartslag en een "kontje" dat werd opgetrokken.
    Nu was ik slapper blij en dankbaar dat de eerste echo goed was, echt super blij. In 2014 had ik namelijk een MA.
    Opzich was ik steeds ontspannen, maar nu de tweede echo voor de deur staat wordt ik weer zo bang en onzeker.
    Ik voel me echt goed ( misselijk, zere borsten, soms braken, warm lijf, moe) maar toch zegt dat dan weer niets en draait er in m'n hoofd ook zo'n stom bandje van slecht nieuws.
    Wie had/heeft dat ook? Wordt gek van de onrust.

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Heel herkenbaar, mijn eerste was ook een missed abortion. Ik heb daarom tussendoor nog een echo laten maken bij een pretecho bureau. Puur omdat ik het niet aan kon om
    4 weken te wachten.
    Ik duim voor je dinsdag!

3. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Herkenbaar. Zeker om wat je al hebt meegemaakt en wat je dan over anderen leest maakt je onzeker.

De kans is veel groter dat t gewoon goed zit. Probeer je daaraan vast te houden.

Succes en veel plezier dinsdag 😉

4. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks voor jullie steunende woorden.
    Is zo onwerkelijk nog dat het zo spannend is. Hopen dat t snel dinsdag is

5. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Zelfs ik met 4 kinderen was bij elke net zo zenuwachtig ook heb ik geen mk gehad toch dacht ik steeds zit het wel goed etc .
    Ook ik heb toen bij 9 maandenbeurs extra echo laten maken met 6 weken en zag toen een kloppend hartje omdat ik bij verloskunndige pas met 8 a 9 weken mocht komen en dat duurde veeeeel te lang

Succes dinsdag

6. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig afgelopen ochtend een goede echo gehad! Jeetje wat was ik gespannen. Zeker ook toen de verloskundige mij vertelde eigenlijk nu de intake te doen en geen echo gezien die twee weken er voor gedaan was. Maar omdat het mij toegezegd was kreeg ik de echo! Eerst allerlei vragen en toen eindelijk kijken. Ook nog eens een uitwendige echo (eerste ever). Het was even lastig te zien, ben nou eenmaal niet slank maar curvey. Maar een knallende hartslag zichtbaar, trappende beentjes en 9+3 zwanger!!! Alles klopte en was goed dus ik kon ademen!!!!! Jeetje wat een last viel er van m'n schouders zeg!
    Daarna nog meer dingen regelen, maar nu kon ik m'n hoofd er beter bij houden!

Nogmaals bedankt voor jullie geruststellende woorden, dat hielp mij al echt!!!

7. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een opluchting !

8. Logan

Logan Niet meer actief

Wat fijn! Ik had dat net zo. Nu ook nog hoor, dat ik toch bang ben dat er straks ineens geen baby meer is. Tijd dat die buik gaat groeien en die baby gaat bewegen ;)

9. Ikke151187

12 jun 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde ik ben precies even ver en was ook mega nerveus voor de tweede echo. Vandaag gehad en het hartje klopt nog goed :)

Succes met de zwangerschap en zoals al gezegd word, dat die buik maar flink gaat groeien dan denk ik dat ik een stuk geruster ben :)

10. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd kom maar op met die buik en bewegingen. Nu blijft het zo onwerkelijk en spannend.
    Ikke151187, wat onwijs leuk te horen! Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina