Wat was dat nu weer ><

Discussion in 'Zwangerschap' started by LeennKen, Jul 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Wel gisteren, toen ik en vriend klaarstonden om te vertrekken om iets leuk te gaan doen kreeg ik op ene keer weer super harde buiken & hevige pijn...(in buik en rug)

Het kwam op om de 5min... dus we stonden al gepakt en gezakt klaar om naar het ziekenhuis te vertrekken (ben 38 weken dus het kan wel komen..).. ik wou het toch nog eventjes aanzien en na een tijdje was het over... De pijn was zo hevig dat ik moest overgeven... iets erna had ik ook wel ja.. laat ik het buikgriep noemen..

Onze dochter ligt sindsdien helemaal anders.. normaal lag haar poep meer in mijn zij.. Nu recht boven mijn navel (mooi in het midden)...

Is ze gewoon ingedaald? Sinds 8uur deze nacht heb ik ook weer last van harde buiken.. maar de pijn is niet zo erg.. Water is nog niet gebroken ofzo en mijn slijmprop ben ik nog niet kwijt.. (alle ja.. da laatste kan ook gewoon in het wc terecht komen heb ik gehoord :p)

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Misschien voorweeen? Rond jouw termijn komen die vaker voor.
    Meestal helpt het om even te douchen dan zakken ze af.
    Bij allebei mijn kinderen heb ik vanaf die termijn tot aan de bevalling zeker drie avonden in de week voorweeen gehad.
    Sterkte, ze zijn niet fijn!

3. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ja amai,dat belooft, ik wou altijd zonder ruggenprik bevallen maar ik zat nu al te piepen..

Zou goed kunnen dat het dat was :) was ook een constante pijn.. gewoon heel heftige.. er zat geen "aanloopje" in..

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Geen paniek hoor. Meestal als de echte weeën beginnen maakt je lichaam het stofje endorfine aan en kom je in een roes.

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    voorweeen of rugweeeen zijn meestal nog erger als gewone bevalling ...

Denk op het moment dat het idd gaat gebeuren dat je de 'pijn' anders ervaart als nu

6. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ik hoop het!

ik heb nu een constante kleine pijn die zo en beetje van mijn navel naar beneden trekt -_- hmm hmm. Van mijn part mag ze komen ze!

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Ze zeggen ook dat je echte weeën gelijk als weeën herkent, en dat je weet: Het is nu echt begonnen
    Als je het niet vertrouwd kan je altijd even je vk of gyn bellen voor advies.. maar aangezien het meer een constante pijn is vermoed ik ook voorweeën

8. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    vriend is onderweg naar huis vannet werk.. ik bel sebiet naar de gyna.. pijn gaat maar niet weg.. onderbuik doet verschrikkelijk zeer, heupen, alles in 'that area". Om 13 uur bel ik naar gyna.. die zit nu in lunchpauze

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Spannend :) misschien komt je prinsesje al wel :D
    veel succes! hou je ons op de hoogte?

10. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    zal ik doen ;)

Maar ge zult dat zien: vals alarm yet again :D Maar ik vertrouw het boeltje niet omdat heel the area zeer doet dus better safe than sorry
    Prutsemie gaat waarschijnlijk tot 10 augustus blijven zitten ofzo :D

11. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    1,057
    7
    38
    Toevallig heb ik gisteren mijn verloskundige aan de telefoon gehad.
    Ik had last van harde buiken en dan vooral savonds.
    Gelukkig tot de conclusie gekomen dat dit is omdat ik me te druk maak.

Ze vertelde mij dat als harde buiken om de 5 minuten komen en dan ongeveer een minuutje aanhoudend per keer dit voorweeén kunnen zijn.
    Vond dit wel een beetje gelijk als jou openingspost :D

12. SonjavT

SonjavT Actief lid

Jun 15, 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Het klinkt echt als voorween.. ik weet nog bij mn eerste dat ik op google zocht naar.. "echte weeen" en toen vond ik dat je het wel merkt als je ze weg moet "puffen"
    Dacht nog bij mezelf.. omg zoals in die bevallingsfilmpjes zeker.. ammehoela!
    Maar ook ik stond een half uurtje later te puffen haha..
    Voorween voelde ook hier erg vervelend.. hielden even aan, en zakte toen weer af.. maar kon ondertussen nog wel gewoon ademen of praten.. tijdens een echte wee echt niet..
    Hopelijk komt je meisje gauw! lekker voor die hittegolf!

13. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ja hoor! weer vals alarm :)

ze hebben nu ik toch daar was wel bloed afgenomen (wat eiwit gevonden) maar alles is oke :) nog genoeg beweging in bébé enz :)

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Pff niet leuk elke keer die spanning.. Hopelijk zet je meisje snel door xx

15. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    & het feit dat ik al een paar verschillende bevallingsdatums gehad heb helpt ook niet echt :p
    Eerste was 28 juli! Ik hoop toch dat ze er dan is :D

Woensdag moet ik terug op controle :)

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    dat helpt niet mee nee :p dat geeft nou niet echt meer duidelijkheid

17. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    heel veel succes met de laatste loodjes. ik had ook ook hele erge rugweeen ongeveer een week voor de bevalling en dacht dit houd ik niet vol. gelukkig wel een buikwee bevalling gehad die erg mee viel. deze pijn hoeft dus niets te zeggen

18. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    #18 LeennKen, Jul 20, 2013
    Last edited: Jul 20, 2013
    Wel deze nacht dacht ik dat mijn water gebroken was XD Rond 5 uur deze nacht schoot ik wakker en zat al tegen men vriend te gillen OMGGGG THIS ZOVER

(twas weer een "lekkage")

Ik vind het trouwens helemaal niet leuk dat ik zoveel verschillende bevallingsdatums al gehoord heb..gevaarlijk zelfs

eerst 28juli, toen 2aug, toen 31juli, toen 5aug,... Hier zetten ze de boel in gang max 10 dagen nadat je uitgeteld bent! En tussen 28jul en 5aug zitten hennig wat dagen!!!

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Dat is echt niet cool.. Snap dat je daar ook wat onzeker van word..

Share This Page