hey, heb even een vraagje want ik hoor er namelijk verschillende dingen over.. hoe lang leeft ingevroren zaad als ze het ontdooien voor de iui? liefs Gaby
Ik weet het niet zeker maar er wordt vaak gezegd 48 uur. Heb je het idee dat de timing van de iui niet klopte?? XXX Liefs
ik heb ook met echo's gedaan.. eitje was zaterdag 19 mm.. en smorgens geen positieve ove test.. ze hebben toen wel een inseminatie gedaan. en toen ik thuis kwam om half 3 ofzo.. deed ik een test en die was positief.. maar zondag was die ook super positief. en maandag niet meer.. ik denk dus echt dat ze de inseminatie te vroeg gedaan hebben. en heb het idee dat we een ronde verspilt hebben. de volgende maand ga ik alleen ovulatie testen gebruiken en geen echo's
Dan heb je denk ik gelijk dat de timing niet goed is geweest. Als de test positief wordt vaak de dag na de positieve test de iui uitgevoerd. Zoals ik het nu lees is de iui de vroeg geweest. Wat balen voor jullie meid! Groot gelijk hoor, jij kent je lichaam als geen ander en ovu testen geven duidelijkheid. Heel veel succes met de volgende iui en bij twijfel kom maar met vragen hoor. Knuffel liefs
Hmmm dat is idd te vroeg geweest dan. In jette moet je dan wel een pregnyl zetten, maar daar moet je precies 36 uur naar de pregnyl komen, omdat je dan net je eisprong hebt. Bij jou vond ik het wel erg vroeg!