Bah, sinds vanmiddag heb ik ontzettende last van maagzuur. Heb al rennie's gehaald maar na een uur ben ik al toe aan het volgende tabletje..... Dus, bij deze zou ik graag willen weten welke producten ik moet laten staan om het maagzuur enigzins te beperken.... Koffie en frisdrank zijn volgens mij voor de hand liggend maar er zullen vast meer dingen zijn....... En, zijn er ook dingen die maagzuur verzachten/ verminderen?
Uhm, laat ik dat nou net vies vinden. Haha! Maar toch bedankt je weet nooit wat ik uiteindelijk allemaal zal eten als het echt niet te houden is.
Ayurveda Health 100% natuurlijk...deze pillen heb ik van mn vk gekregen en helpen zeer goed... niet te grote porties eten, helpt ook...en weinig zure dingen...en weinig vet!
ik vind het ook smerig haha maar vreemd genoeg helpt het echt bij me dan maar een paar hapjes zo nemen
Nou mn vk had ze op haar kantoor liggen, kreeg 2 doosjes mee...maar vond dit ff snel net Drogisterij.net: Ayurveda Health Bij Zuur Maagzuur (10tab)
hoi ik heb ook veel last van maagzuur, ik heb van de huisarts gaviscon gekregen, het drankje helpt me het beste , die pillen zijn echt vies. het is wel prijzig, 7,50 euro voor een flesje, maar dit is het enige wat mij nog helpt. groetjes wilma
Zooooo herkernbaar. geen -Koffie - Citrusfruit/ appels ect. (vruchtensappen!!) - chocola - vette dingen (patat, pizza, chips) - Pittig of erg gekruid eten Niet gaan liggen als je wat gegeten hebt. Wel - Vanillevla - Volle melk - tabletjes van vogel (al helpen die ook maar tijdelijk) Kleine porties eten en die goed laten zakken voor je aan het volgende begint, als je maag vol zit heb je er ook eerder last van. Er zijn dagen bij dat ik van water en thee al maagzuur krijg.
Mijn wondermiddel: Regla Ph. (De "drinkbare" variant) Ik had rennie's gehaald, werkte nauwlijks. Gaviscon ging ik bijna van over m'n nek omdat het zo'n dikke drap is. Regla PH is een stuk beter te haggelen! haha. Plus dat het goedkoper is dan Gaviscon.. Probeer in iedergeval ook geen citrus dranken te drinken, sinaasappelsap dus enzo. Ook geen vet eten, frisdrank met koolzuur en gekruid eten kun je beter laten staan. En oh wat ook wel wil helpen is op je rechterzij een poosje te gaan liggen, dan stroomt het maagzuur naar je darmen toe i.p.v je slokdarm. Nouja hopelijk heb je er wat aan. Liefss! xxx
Haha ik vroeg me al af waarom ik er minder last van had als ik op mijn rechterzij lig. Ik dacht dat het gewoon iets raars van mij was
Bij mij werkten de tabletjes van ReglaPH juist het beste. Gelukkig nu nog geen last van, maar komt over een paar maanden vast wel weer. Verder geen tomaat eten (dus geen pizza, pasta, enz... ). En inderdaad op je linkerzij liggen en kleine beetjes eten. Sterkte.
Hé en dat terwijl op je linkerzij liggen weer goed schijnt te zijn voor de bloedsomloop. Dat maakt het wel makkelijk! Thanks voor de tips.