Hoi meiden, Voor mij was het vandaag de uitgerekende datum. Een tijdje terug dacht ik nog dat ik het er heel moeilijk mee zou hebben, maar het gaat eigenlijk heel goed. Misschien ook wel omdat ik nu weer opnieuw zwanger ben. Ik was er bang voor dat ik na vandaag in een dip zou komen omdat ik niet meer kon zeggen, ik zou nu zoveel weken en zoveel dagen zwanger zijn. Ik denk nog elke dag terug aan wat er gebeurd is en ben ook bang voor herhaling. De nekplooimeting komt dichterbij en ik knijp m nu al. Maar ik wil ook vertrouwen hebben. Dat moet wel. Ik wil al die meiden nog even bedanken voor het medeleven wat ik toen heb gehad. Ik heb veel steun gehad aan jullie. Het topic wat ik had geopend heb ik nog steeds bewaard. XXX Romy
hey meid het is toch een speciale dag maar wel fijn om te lezen dat het ondanks toch redelijk goed met je gaat hoe voel je je verder? hopelijk is de nekplooi uitslag goed meid! ik duim voor je dikke knuff
Een dagje later, maar niet minder gemeend: ik hoop dat je deze zwangerschap goed mag uitdragen en je baby in je armen mag houden. Vergeten zul je Norah niet. Sterkte en succes met de komende weken.
Dank je wel meiden, het was idd een speciale dag, maar gelukkig geen pijnlijke waar ik bang voor was. Caruli, ik voel me bij deze zwangerschap wel rustiger dan bij de vorige. Ik heb er een goed gevoel bij en dat had ik bij de vorige absoluut niet. En iedereen mij maar voor gek verklaren en dat ik me niet moest aanstellen...
Hey lieffie, Ik was me er niet van bewust dat vandaag 'de dag' is. Blij dat je je er niet te naar onder voelt. Ik zal vandaag een kaarsje voor haar aansteken, goed? Hoop dat ze over je kindje wat nu in je buik zit waakt. Heel veel liefs.