Hallo dames. Ik heb vandaag verschrikkelijk veel last van witte vloed. Meer als normaal! Zelfs mijn inlegkruisje bezwijkt het.. Af en toe voel ik het zelfs lopen . Ook heb ik sinds vanochtend een zeurende hoofdpijn. Waar ik eigenlijk nooit last van heb! Iemand een idee wat dit kan veroorzaken? Een aankomende menstruatie misschien? Als ik een gemiddelde van mijn cyclussen neem, en het temperen aanhoudt, dan heb ik afgelopen zondag mijn eiersprong gehad. Alvast bedankt voor jullie antwoord! Groetenis
Nou dan wachten we beide totdat iemand ons misschien iets kan vertellen waar we wat aan hebben.. Ik zie dat je ook in mei gestopt bent met de pil. Ik ook!! Ik hoeveelste ronde zitten jullie nu?
Eerlijk gezegd zitten we pas in ronde 3 We wilden eerst even wachten hoe mijn cyclus zou gaan lopen.. Na de derde cyclus besloten we er echt voor te gaan!! Zo nieuw en spannend allemaal! Gebruik je ook hulpmiddelen zoals ovulatietesten enz..?
Dit is voor mij de eerste ronde dat ik er echt bewust mee bezig ben. Meer informatie opgezocht en ovulatietesten gebruikt We hebben de vorige 'rondes' geen voorbehoedsmiddelen gebruikt
Is dat wat? Die ovulatietesten? Hoe werkt dat precies en wanneer gebruik je het? Begin van je cyclus?
Die van mij zijn waardeloos.. (merk 123thuistesten) ze blijven erg licht van kleur, ook de controle streep.. Ik ben begonnen op dag 8, maar dat was omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Ben nog niet veel wijzer hoor, haha
Maar weet je dan wanneer je je eiersprong hebt gehad dan? Ik doe dat met temperaturen. Afgelopen zondag was mijn temp. 37.3. Vanaf maandag 36.8. Het schommelt nu tussen de 36.5 en 36.8. Denk dat het sowieso afgelopen weekend was. Omdat mijn temp hoger was dan normaal. Stel dat het deze ronde niet raak is, dan ga ik ook ovulatietesten gebruiken Die gebruik je iedere dag denk ik?
Friesin, wit vloed na je ei betekent vaak dat je ei is geweest en je vruchtbare slijm wordt dan troebel. Betekent dat je vruchtbare dagen over zijn. Kan zijn dat het tot aan je ongi/positest blijft, maar ook dat het na een paar dagen weer over is. Kan ook zijn dat er nog wat sperma mee je lichaam uitkomt (weet neit wanneer je voor het laatst geklust hebt). Het hoort er dus gewoon bij. En betekent niet specifiek of je wel of niet zwanger bent.
@ nijnonijntje. Maandagavond gevreeen! Er zat dus nog wel een nacht en ochtend voor.. Het zou zo maar kunnen hoor, maar het lijkt me niet. Die dag ervoor ook gevreeen. Meestal procudeert mijn man dan niet zo veel hihi. Vandaag ook weer ontzettende hoofdpijn. Beetje duizelig. En een rommelende maag. In ieder geval bedankt voor je reactie. Hopelijk weet ik over twee weken meer
Hoi dames , Ik verwacht over 2 dagen mn menstruatie En heb nu juist veel witte vloed wat zal dat betekenen? Dat de menstruatie er aankomt? X