Bloedverlies 10 dagen na NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by Icequeen87, Feb 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Icequeen87

Dec 12, 2013
    55
    0
    0
    Hoi hoi ik zit echt met een vraag en hoop dat iemand me kan helpen in december ben ik gecuriteert en nu ben ik 22 januari ongesteld geworden het begon al 3 dagen voor me NOD met licht verlies tijdens afvegen wist precies wanneer ik moest worden omdat ik me ei had gehad en ovuluatie testen had gebruikt ik heb heel weinig bloed verlies gehad maar een paar dagen een paar druppeltjes en na 5 dagen was het ook over maar nu 5 dagen later heb ik lichte steekjes en krampjes en heb ik weer bloedverlies geen oud bloed maar wel helder bloed het is niet veel maar toch maak me toch beetje zorgen me vraag was of iemand dit ook heeft gehad en wat het betekend begin ik nu gewoon weer ongesteld te worden of is het wat anders?! Heb ook ovluatie test gedaan en die is nu licht positief dus geen knalstreep maar wel een streep zou normaal over 4 dagen ongeveer me ei moeten krijgen..
    Hoop echt dat iemand me kan helpen want word er ondertussen wel een beetje gek van :(
    Alvast bedankt voor het lezen..

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Hoi,

Echt niet leuk. Bij de meeste vrouwen is het lichaam na een miskraam en al dan geen curretage flink van slag. Zo te zien dat van jou ook.. Gemiddeld wordt drie maanden gerekend na een miskraam voor het lichaam om weer "hersteld" te zijn, dus weer de cyclus opgepakt te hebben..

Sterkte meid, ik weet hoe je je voelt!

Groetjes Patricia

3. Icequeen87

Dec 12, 2013
    55
    0
    0
    Pffff word der gek van en snap der niks was kon eerder de klok er op zetten 28 dagen en nu dit weer :( vraag me alleen af wat is weer ongesteld of doorbraak bloeding en of me ei der wel aan komt nu :(

Patricia bedankt voor je reactie!
    En gefeliciteerd met je zwangerschap zie dat het bij jou ook niet allemaal goed is gegaan in het begin..

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Dank je wel:) Inderdaad een flinke strijd geweest, des de dankbaarder nu!

Het is echt rot om te zeggen, maar het enige dat je kunt doen is afwachten. Je weet gewoon niet wat je lijf nu aan het doen is.. Ik had het "geluk" dat ik in het ziekenhuis liep en iedere week een echo kreeg. Zo wist ik precies wat er gebeurde. En ik had wel écht geluk dat mijn cyclus meteen goed was, na alle miskramen en na de bbz. Maar mijn zus had in juli een mk met 9 weken en die heeft tot november lopen rommelen. Na een curretage is je baarmoederslijmvlies doorgaans wel erg toegankelijk omdat het "gereinigd" is dus zeker blijven klussen!

(Ik had na de curretage bij de 2e poging een goede zwangerschap, deze dus)

5. Icequeen87

Dec 12, 2013
    55
    0
    0
    Ik snap der inderdaad helemaal niks meer van het bloeden is nu weer gestopt dus :s
    Helaas kan je inderdaad de natuur niet veranderen blijf gewoon de ovuluatie testen doen en is gewoon afwachten nu klussen blijven we zo wie zo en dan hopen dat inderdaad het verhaal waar is dat als je "schoon" bent het sneller gaat het heeft voor de tijd ook niet echt lang geduurd 6 rondes ongeveer dus alleen nu hopen dat het geen gelukt treffer was en het snel weer raak is is alleen frustrerend nu aangezien ik eerder de klok er op kon zetten en nergens last van had en nu ineens bloed tussen door en van alles voel :s
    Als ik volgens mij oude cyclus teken zou ik aankomende week me eisprong moeten hebben dus laten we hopen dat dat ook gebeurt en het snel weer raak is!

Mooi dat alles nu goed gaat in je zwangerschap!
    Heb je verder nergens last van de bekende kwaaltjes?

6. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Precies, die hoop houden is ontzettend belangrijk! Het gaat echt wel lukken, er wordt gewoon véél geduld van je gevraagd:(

Ik heb de eerste drie maanden eigenlijk alleen last van mijn darmen gehad en ben erg moe geweest. Nu heb ik helaas een hoge bloeddruk (altijd al, maar nu is het een probleem), maar daar gebruik ik medicijnen voor. Ook heb ik carpale tunnelklachten aan beide handen door het vocht dat ik vasthoud. Maar voor de rest mag ik echt niet klagen! Ik hoop dat ik mijn kleine snel goed ga voelen, want de placenta ligt voor dus het kan nog even duren. Ik voel al wel gekriebel, maar nog niet echt trapjes ofzo..

7. Icequeen87

Dec 12, 2013
    55
    0
    0
    Hahaha ja dat is het probleem ook ben een heel ongeduldig iemand en al helemaal omdat ik er zo dicht bij was is het wachten nu alleen maar moeilijk.. :(

Ik had er ook helemaal geen last van alleen inderdaad moe heel veel honger en heel erg dromen s'nachts dus hoop dat het de volgende keer weer zo makkelijk krijg zonder misselijkheid!

Aaahh lijkt me echt fijn neem aan dat het niet lang meer gaat duren voor je hem voelt schoppen :)
    Hoop dat de rest van je klachten minder worden en alles verder helemaal prima gaat wel leuk hoor een jongen!!! :)
    Is nu gewoon afwachten wat der gaat gebeuren hoop houden is af en toe wel moeilijk

Share This Page