bloedverlies

Discussion in 'Zwanger worden' started by jessicalouter, Feb 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessicalouter

Jan 27, 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik weet het ff niet meer dus vraag me af of jullie iets weten :)

Korte samenvatting:

Afgelopen donderdag (eergisteren) had ik een positieve ovulatietest. Dus die avond geklust. Gisteravond (vrijdag) ook nog gevreeën.
    Nou heb ik last van mn borsten aan de buitenkant en een weeig gevoel in mn buik, krampen.. knallende hoofdpijn en mn darmen zijn van slag.

Ben net naar de wc geweest en zag dat ik rood bloedverlies had met een slijmpropje erbij.

ik kan nu toch nog niet ongesteld worden? Vind dit erg raar en vraag me dus af wat dit is? Hebben jullie ervaring hiermee?

Groetjes.

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Doe je allang ovu testen? Op welke cyclus dag zit je nu?
    Het is wel raar ja.. heb je nu nog bloedverlies?

3. jessicalouter

Jan 27, 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb een week lang ovulatietesten gedaan omdat ik niet wist wanneer mn cyclus precies is..
    Zit nu op dag 20.. zoals ik nu uitgerekend heb. Heb ongeveer dat ik weet een cyclus van ongeveer 32 dagen. Dit is mn eerste ronde.

4. jessicalouter

Jan 27, 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ow en ben nu 2 x naar het toilet geweest en heb dat bloeden niet meer zo erg als net.
    Las net ook al dat het een eisprong bloeding kan wezen.

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Het vrouwenlichaam is een mysterie... ;) Ik heb dat idd ook gelezen dat het daarvan kan zijn, maar dan is het niet veel. Zijn je ovu testen daarna weer aan het aflopen?

6. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Hoi,

Heb je anticonceptie gebruikt? En hoe lang geleden ben je gestopt? Als dat nog maar enkele maanden is, dan ben je mogelijk nog aan het ontpillen.

Het kan in ieder geval geen innestelingsbloed zijn. Na de eisprong doet het eitje er namelijk 5 tot 7 dagen over om af te dalen naar de baarmoeder en dán begint het innestelen pas. Dus dan zou je te vroeg een bloeding hebben zeg maar.

Ik hoop voor je dat het snel raak is, maar ik zou hier niet te veel achter zoeken qua zwangerschap:(

groetjes Patricia

7. jessicalouter

Jan 27, 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja zijn weer aan het aflopen..

En patricia , ik zit in mijn eerste ronde .. dus het zou idd ontpillen kunnen zijn.. wad toch al wel blij dat ik een eisprong had! :) en heb geen veilige sex gehad omdat we juist een kindje de willen :)

Share This Page