Bloedverlies 10 dagen voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aggossie, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aggossie

aggossie Actief lid

17 mrt 2010
    120
    0
    0
    Zijn er meer meiden die dit hebben?
    Ik ben voor het eerst bezig met ovulatietesten, deze gaven 11,12 en 13 maart 2 gelijke kleur lijntjes aan, dus "geklust".
    Nu zal ik rond 26 maart mijn NOD hebben, maar sinds gister verlies ik met afvegen (druppel in verbandje is bijna niet noemenswaardig) rozig bloed.
    Ik lees wel over bruinbloed, maar dat is het niet, het is dus echt meer helder/rose'.
    (gister, toen dit begon, was het ong. 4-5 dagen na eisprong)
    Ik ben zo bang dat het weer niet gelukt is...

2. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Ik heb dit ook gehad deze rondje...
    Was wel gezegd een drupje.
    Geen reden tot paniek!

3. aggossie

aggossie Actief lid

17 mrt 2010
    120
    0
    0
    Dank je wel voor de geruststelling Mamsey!
    En ik zie dat je gister positief hebt getest! :)
    Gefeliciteerd meid!

4. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik heb als ik 33 dgn aanhou dezelfde cyclus als jou mijn nod is 27e dan

ik heb op dag 10 bloed gehad na de sex en een heeeeele dikke slijmprop...was echt geen sperma!

vandaag temp 1 graad omhoog veel overgeven en zo (13uur)een afspraak bij de dokter want ik trek dit nie meer zo!
    heb al krampe in mn buik vanaf zondag!

5. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Ik heb ook bloedverlies...ik heb dit nog nooit eerder gehad!Ik zit nu 5 dagen na mijn ei (heb dat gevoeld en positieve ovutest gehad).
    Het is ook geen echte menstruatie, veel lichter. Voel ook geen krampen, soms een beetje lichtjes, maar noem ik meer zeurderig gevoel.
    Voel me ook niet ongesteld...
    Ik heb de 27e mn nod, ongeveer.

Ik weet ook niet zo goed wat ik hiermee moet, omdat ik het nooit eerder heb gehad...wel seks gehad in vruchtbare periode...

Liefs

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Alles paar dagen na ei (vaak rond 5 dagen erna) is een innestelingsbloeding. Dan is het dus raak.

Charlie

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Klinkt als een innestelingsbloeding, niet iedereen krijgt die zichtbaar, heb het zelf nog nooit gehad, beide zwangerschappen niet.
    Ik blijf voor jullie duimen, lees dat er meerdere in dit topic een bloedingkje hebben gehad

8. aggossie

aggossie Actief lid

17 mrt 2010
    120
    0
    0
    Het was bij mij inderdaad vanaf 5 dagen na ei (ei afgelopen vrijdag gevoeld en positieve test) en dinsdag+woensdag licht bloedverlies met afvegen.
    Heb 26e NOD.
    Ik duim voor mijzelf en iedereen!

9. Pantoefje

We zijn idd met meer die een bloeding hebben na de eisprong maar nog voor de nod..
    Ik snap er echt niks van...heb nog steeds geen krampen maar nog wel bloed, toch wel gewoon rood en niet echt bruinig...nouja, op maandverband ziet het er wel beetje bruinig uit.
    Maar het is nog niet veel..alleen net zat er ook heel donkerbloed bij, bijna zwart, soort van mini klontje, heel klein...kan het ook zijn dat de baarmoeder nu alles opruimt ofzo en het raak is??
    Voor een mk lijkt het me nl ook wat vroeg toch? (heb er voor mn oudste 2 gehad, en 1 begin 5 weken na nod pas...)
    zit nog maar 5 dagen na ei, dus een innesteling heeft nog niet plaats kunnen vinden dus mk is niet mogelijk, innesteling dus wel...ben wel benieuwd.
    moet wel nog even vermelden dat dit dus pas mn 2e cylus is, rond 27 maart zou ik dus mn 2e menstruatie krijgen na de bevalling van mn dochtertje (mei 09) ivm lang bv geven.
    En weet dus zeker dat ik pas mn ei heb gehad (zie boven).
    Het is ook niet echt een grote stolsel ofzo, heel erg klein en beetje gelei achtig..dus misschien doordta ik zo lang geen menstruatie heb gehad (nouja, 1 keer dus en dat ws op 7 februari, 1e keer na bevalling,omdat ik gestopt ben met bv)..en dat was ook verder geen super heftige menstruatie ofzo..
    hmm...raar hoor....

Liefs

IK ben erg benieuwd wie er zwanger is, mn duimen draaien voor julllie hoor!!:D

10. Pantoefje

Agossie: lijkt toch wel iets positiefs hoor!Even afwachten!Hoop het eht voor je!

Lehshena: hoe was het bij de dokter?? Snap dat je het niet trekt zo.

11. Pantoefje

Hier nog steeds bloed.....maar nog steeds geen ongesteldheidsgevoel...raarrr...vooral omdat het zo kort na mn eisprong is...zou anders zeggen: begin van menstruatie (begin, want het is nog steeds niet super veel bloed)
    geen idee waar mijn lichaam mee bezig is..\Hoe is het bij de anderen?

Iemand anders nog meegemaakt, innestelingsbloeding?

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Hoi allemaal,
    Mijn partner en ik zijn bezig om zwanger te worden vanaf augustus 2008.
    Vanaf vorige maand in de mmm terecht gekomen.
    Ik had vanaf zondag last van buikpijn en krampjes.Weet eigenlijkniet hoe het is om menstruatie pijntjes te hebben want ik heb normaal echt nergens last van. Maar deze kwaaltjes houdennu toch al 5 dagen aan en gisteren had ik na het vrijen wat bloedverlies, ook deedhet een beetje pijn (ook nooit last van gehad. Ben benieuwd wat hier uit komt......

Ben ook heel benieuwd naar jullie verhalen en uitkomsten uiterraard

13. Pantoefje

Druufke: wie weet! sommigen hebben wel menstruatiekrampjes als ze zwanger zijn, dan voelen ze dit soms al ruim van tevoren..\bloedverlies zou dus ook een goed teken kunnen zijn ivm eventuele innesteling, maar het kan ook niks betekenen..
    hoop het wel voor je, ik duim voor je!

Hier veel bloed...dus denk toch menstruatie...al blijf ik het raar vinden hoor, 5 dagen na eisprong maarja...
    Heb trouwens nog steeds niet echt menstruatiekrampen....

14. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    hier roze/bruinverlies na het plassen

nu al 6 dgn ongi gevoel...buik en rugpijn trekkingen in buik rond de schaamstreek
    steeds een gevoel net als plop plop..

k snap er niks van hoor

tepels branden niet meer maar zie wel harde ronde bultjes eromheen en als i het anraak voelt het hard!

verder nog veel meer symptomen

15. Pantoefje

Lehshena: Hmm, klinkt bij jou toch best goed nog hoor, ook omdat je kwaaltjes hebt.
    Ik voel me ook niet ongesteld,maarja, dat bloed he..
    is jou temp van vamorgen 37,2c (onderschrift) want dat ziet er toch nog goed uit.
    Ik had een dipje vandaag..maar weet dus niet zeker of het me goede temp is want heb pas vanaf maandag getempt (was daarnl verder niet mee bezig). Maar ben wel steeds uur of korter van te voren mn bed uitgeweest ivm de kinderen..en vannacht heel weinig geslapen omdat mn jongste flink ziek is (zo zielig!)
    Ik lees nog wel verhalen dat sommige flink bloedverlies hadden en toch zwanger waren.

Misschien moet ik huisarts bellen om te vragen, want weet niet of er iets anders kan zijn waardoor ik al 5 dagen na eisprong bloed verlies/?kan hier niks over vinden nl

ik zal straks een kijken of het bloedverlies nog erg is, heb in ieder geval maar tampon ingedaan

16. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    Ja ik snap het ook niet meer hoor

ja ben iets verkouden en vanacht 3uur naar de wc geweest maar wel om half 8 getempt zoals elke dag

een half uur tot uur eerder maakte volgensmij niet zo heel veel uit alsje eerder tempt

ik ben nu pas 4 dgn aant tempen dus ik weet helemaal niet of dit een goei temp is

heb nu al 6 dgn buikkrampen denk mn ongi die komt hoor
    vooral nu ik roze bruinverlies heb tis nu licht maar zal wel snel donkerder worden
    pff
    zuchtttt

andere zeggen dat dit mn ei is...nou late ei hooor als ik volgende week mn nod heb

ik wil zo graag testen maarja eergisteren teste ik ook negatief

Deel Deze Pagina