Hallo Moet even wat kwijt ben al een tijdje afwezig geweest doordat de hoop beetje weg was wij zijn nual 1.5 jaar bezig om zwanger te worden nu ben ik een week overtijd maar negatieve testen zoals veel andere wel het gevoel zwanger te zijn denk dat het meer de hoop is geworden Kan de test nog positief worden Of moet ik me erbij neerleggen dat het weer niet raak is
Het kan natuurlijk altijd Positief denken toch hihi! Uit Eigen ervaring. ben wel is 2 weken overtijd geweest en ook niks maar dat zegt natuurlijk ook weer niks!! Blijven testen en duimen meer kun je niet doen! Sterkte
bij mij ouders duurde het in totaal 2 jaar... is wel gelukt op de natuurlijk manier, maar leuk is anders natuurlijk. normaal zeggen ze ook na een jaar even alles na laten checken... succes iig, hoop dat het snel raak is voor jullie!
hoi, het zou kunnen dat je nog te weinig hcg hormoon in je lichaam hebt en daarom de test negatief is. Ik zou bloed laten nemen bij de huisarts dan weet je het zeker he?! Ik hoop voor jou dat jou gevoel klopt en je zwanger mag zijn! groetjes en hou ons op de hoogte.
Zolang je menstruatie niet doorbreekt denk ik dat je mag hopen.. Met mijn eerste zwangerschap testte ik ook pas 5 dagen na NOD positief. Als je nu met een week nog niet ongi bent en geen positieve test in je handen hebt, zou ik wel ff afspraak maken bij je ha.
Bedankt voor de reacties heb wel een beetje hoop maar durf eigenlijk niet meer te hopen maar blijven positief toch ik wacht inderdaad nog een week af en anders bloed laten prikken
Gisteren ben ik naar de huisarts geweest We hebben afgesproken te wachten op deze menstruatie En dan gaan we onderzoeken doen Tenzij ik wel zwanger ben Wat ik wel hoop natuurlijk
Wel fijn dat mocht het niet raak zijn, jullie geholpen gaan worden. Lijkt me deels wel een geruststelling!
Wel worden eerst onderzocht of er sprake is van onvruchtbaarheid bij 1 van ons 2 maar het is inderdaad wel een lichte opluchting zijn dan iniedergeval een stap verder
Hey meis, ik weet hoe je je voelt wij zijn nu 3,5 jaar bezig 2 miskramen en ben nu weer zwanger. Maat het is logisch dat je de hoop weleens verlies hoor meid ik heb echt hele moeilijke momenten gekend de afgelopen 3,5 jaar. Ik hoop dat het nu raak is. Sterkte.