Nogmaals dankjullie wel voor alle steun! Ik zit met een vraagje voor de dames die een vlokken test hebben gehad, wat was jullie ervaring en hoe hebben jullie het gedaan, via de buik of via de baarmoederhals?
Hier een update: De GUO was nog slechter dan we dachten, er zijn zoveel afwijkingen gevonden dat we helaas hebben moeten besluiten om de zwangerschap af te moeten breken, dit kindje heeft helaas geen elke kans van leven. Het is een jongen! Maar hij heeft, een te dikke nekplooi, veel vocht in het hoofdje, geen scheidingslijn van de hersenen, een hazelipje, maar 1 niertje, een leeg maagje, en het hartje is niet goed gegroeit, afwijking in de linker hartkamer en een te klein hartklepje. Er is een vlokkentest gedaan en mijn bloed is afgenomen omdat er aanwijzingen zijn dat dit misschien erfelijk is. Iedereen bedankt voor de steun en het duimen draaien, helaas was het worst case senario.
Wat ontzettend verdrietig en erg!! En een moeilijke maar zo te horen wijze beslissing. Heel veel sterkte!
Wat is dit verdrietig! Ik weet niet wat te schrijven..erg dat je dat moet overkomen. Jammer genoeg heb je geen andere optie dan de zwangerschap af te breken. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.
Ah nee wat erg! Ik krijg er kippenvel van.. Goede beslissing uiteindelijk denk ik, maar zo verdrietig!! Heel erg veel sterkte en ik leef met je mee❤️
Dit is iets wat je liever niet hoort en hoopt natuurlijk.... Het is een juist en dapper besluit wat jullie nemen, maar het verdriet is er niet minder. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel voor jou!