Bedankt meiden, voor alle berichten. We wachten af en het is inderdaad heel emotioneel allemaal. Het bloeden is nu nog steeds niet gestopt en elke keer ga ik naar de wc met een brok in mijn keel. Het is niet heel veel bloed, maar toch gaat het zo tegen je gevoel in.
Het is inderdaad heel naar! Bij mij duurde het na de heftige bloeding ook 2 weken voordat het gestopt was. Daarna niet meer gehad gelukkig. De hematoom werd steeds kleiner maar bij de bevalling was hij nog te zien in de vruchtzak. Bij mij zat hij wel bij de placenta. Rustig aandoen, NIETS meer tillen! vermijd stress en vertrouw op jouw lijf!! Sterkte
hier ook elke keer stress. met 6 en 8 weken bloedverlies gehad en krampen, niks aan het handje. nu op week 20 en sinds gister weer bloedverlies en krampen. Alles lijkt goed met ons meisje. Ze hebben de baarmoeder gemeten en deze is prima. Ik moet het in de gaten houden, als het meer wordt of meer krampen weer bellen. Uit het onderzoek van de gyn kwam dat ik een eroserende baarmoedermond heb die dit veroorzaakt. nou..het is killing.. Ik hou me zoveel mogelijk rustig.
Vorige week uitslag gekregen van uitstrijkjes. Er was een bacterie teveel aanwezig. Een kuur metronidazol 500 mg voor een week gekregen. Onduidelijk was of de bacterie het bloedverlies verergerd. Of juist door het bloedverlies de bacterie is toegenomen. Ondertussen nog steeds bloedverlies, laatste week alleen nog oud bloed. De hoeveelheid is wisselend, er zijn dagen dat ik elk uur maandverband moet verwisselen. Inmiddels 3 weken en 1 dag in deze ellende. Pff zal zo blij zijn als dit stopt.
Vandaag eindelijk is het zo ver.. bloedverlies is bijna helemaal over. Wat een opluchting. Donderdag 20 weken echo nu maar duimen dat alles goed is.
Wat fijn dat het bloeden bijna helemaal is gestopt! Ik kan me voorstellen dat het je telkens een heel onzeker gevoel geeft. Ik duim voor een goede 20 weken echo!