Ik ben altijd superregelmatig, cyclus van 28 dagen, bijna op het uur af. Over 2 dagen is mijn NOD. Maar vanmiddag had ik ineens roze bloedverlies! En het is nu zo goed als gestopt. Het is nog een klein beetje bij het afvegen. Ook heb ik last van mijn buik, een soort menstruatiekrampen en af en toe harde steken. Wie o wie herkent dit? Ik word hier zo superonzeker van! Had namelijk sterk het vermoeden zwanger te zijn.
Ik heb dat ook om de maand, helaas paar dagen daarna altijd ongi geworden. Bij jou zou het wat anders kunnen zijn?! Liefs Dib
Bedankt voor jullie reacties. Helaas ben ik ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook. Ik denk persoonlijk dat het misschien een vroege afstoot was van een vruchtje, omdat er ook een stolsel meekwam. maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet, is alleen maar speculeren.. Op naar de volgende ronde (ronde 3).
of gewoon een indrooglijntje.. daar ga ik maar van uit, Ja nu gaat het hard, maar heb er lang op moeten wachten. groetjes
Ja je weet het gewoon niet, klaar Hoelang heb jij erover gedaan? Ik zie dat je zwanger bent geraakt met IUI?
nee je weet het niet, maar je moet je er niet druk over maken. Ja idd, met IUI. We zijn precies 2 jaar bezig geweest.
Hypnose, ik snap dat je dat denkt, maar (het klinkt heel hardmaar zo bedoel ik dat absoluut niet) wat schiet je ermee op als je weet dat het een vroege miskraam zou zijn?
Niet veel, daarom zeg ik ook dat het alleen maar speculatie is. Het enige 'voordeel' is dat je weet dat je vruchtbaar bent. Heb me er al bij neergelegd.