Succes vndg!! Dat is het ook he? In het tweede en derde semester komen bloedingen minder vaak voor! Het blijft onzeker en spannend! Fijn dat het gestopt is! Ik leef met je mee.. En hoop echt dat het hierbij blijft. En ook als het terug komt, kan het goed gaan! Nogmaals succes vndg en denk toch wel dat ze even een echo maken... Deden ze bij mij wel vaak.
Ik heb tot aan de dag van de bevalling bloedverlies gehad maakt niet dat je een hele geruste zwangerschap hebt, maar dus toch een positief ervaring voor je! Ook bij mij telkens geen aantoonbare oorzaak qua tillen, gemeenschap, niezen etc. Ene dag meer dan de andere dag. Dan was het weer een paar dagen weg. Het enige voordeel is dat je vaak mag luisteren en kijken naar de baby
Dankjewel voor jullie lieve reacties!!! Ik kreeg idd een echo gister! Alles was goed, kindje beweegde goed, lag op schema qua groei en hartje klopte perfect. Moet zeggen dat ik er hierdoor weer wat vertrouwen in gekregen heb! Moet nog wel rustig aan doen en tot de 20w echo is het nog spannend. Maar ik ben in ieder geval al een stuk gerustgestelder!!