Wat dikkere afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door doepjo91, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doepjo91

doepjo91 Lid

26 feb 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

ik ben op dit moment 10 weken en 5 dagen zwanger. Hebben de echo al gehad en het hartje van onze kleine klopte goed gelukkig! Nu ben ik soms toch wat onzeker en ben ik blij dat dit forum bestaat. Ik heb namelijk soms, echt heel soms, last van een wat dikkere afscheiding. En met dikker bedoel ik wel echt soort 'stukjes' afscheiding. Het is gewoon helder wit en ruikt verder niet zurig. Zwangerschapskwaaltjes zijn verder goed aanwezig, maar vraag me meer af of iemand dit herkent? Dankjewel alvast!

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Jup heel herkenbaar! Hier loopt het er uit sinds een week op 10. Wordt er helemaal gek van. Blijkt heel normaal te zijn, dus maak je vooral geen zorgen :) Het is alleen wat minder prettig ;)

3. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Hier ook heel herkenbaar. Sinds het begin van de zwangerschap veel meer last van afscheiding. De ene keer is het heel waterig en de andere keer heel brokkerig. Heb het ook een keer nagevraagd bij mijn verloskundige en die gaf aan dat dat er inderdaad bij hoort. Zolang het niet gaat jeuken of zurig ruiken is er niets aan de hand. Mocht dat wel gebeuren dan even laten checken op een schimmeltje.

4. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    hier ook veel meer afscheiding, loopt er sochtends gewoon uit:)... vooral wittig, maar geen last van verder.

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ja hoor, herkenbaar.
    Zelfs nu nog, ook dikke slierten slijm. Yuck :p. En na het vrijen ook vreemde afscheiding.
    Hoort er allemaal bij!

6. doepjo91

doepjo91 Lid

26 feb 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie reacties! Fijn dat ik hier terecht kan met mijn vragen, in mijn directe omgeving is er niemand (waar ik ook goed contact met heb) die zwanger is of onlangs is bevallen.

Deel Deze Pagina