Jeetje zeg... ik word een beetje gek van mezelf... Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik bijna 5 weken. Maar ik heb sinds mijn nod zeurende pijn in de onderbuik en rug. Kan me dit van mijn dochter helemaal niet herrineren... Wie stelt me gerust?
hihih word gewoon gek vanmezelf... Zat me altijd te irriteren aan de mensen die onzeker worden van elk steekje of pijntje en nu ben ik zelf net zo erg
Ik heb dit ook! Het lijkt wel alsof ik spit heb qua rugpijn, behalve dat ik alles gewoon goed kan. En mijn onderbuik zeurt en steekt de hele tijd. Niet heel erg, maar steeds een beetje..
Elke zwangerschap is anders. Ik had het bij de eerste wel en bij de tweede niet. Het hoort er gewoon bij.
Ik had dezelfde sypmtonen, maar bij mij is het nu steeds minder...Voel me dus verder helemaal top! Zeggen inderdaad dat het er bij hoort.....Maar altijd wel spannend!
Ik heb het ook gehad schijnt heel normaal te zijn. Is de groei van je baarmoeder. Is ook niet niks wat er gebeurd in je buik.. Ik heb nu het idee dat ik het ook weer heb, voelt bij mij ook anders als menstruatie dus ben benieuwd.. Geniet lekker van je zwangerschap meiden! Tis een wonder!