Afgelopen week is mijn zw helaas weer misgegaan. ivm herhaalde mk kon ik vrijdag al wel naar de gyn, hij zag dat de bm "schoon" was. Alleen heb ik vandaag weer wat vieze afscheiding.. lijkt wat euhmm rozig.. of iig niet fris. En het ruikt naar mijn idee ook fout, beetje pusachtig.. Moet ik contact opnemen met de gyn of is dit iets normaals? Ik heb verder geen last van mijn bm en alleen wat last van mijn borsten nog.
Hoi Nanette77, wat vervelend weer voor jullie. Dat de baarmoeder schoon is, wil zeggen dat er geen stukken weefsel zijn achter gebleven of dat er nog stolsels zitten. Wel kun je nog kraamzuivering, zoals dat heet. Dan verlies je nog wat bloedrestjes en dat kan behoorlijk weeiig ruiken. Dat hoort erbij. Waarschijnlijk heb je dit de andere keren niet gehad en valt het nu op. Het is dus niet raar. Let wel op: als je er buikpijn bij hebt/krijgt of het gaat meer ruiken/stinken, bel dan wel even met de gyn. Dan kan het zijn dat er toch iets van een ontsteking zit. Groetjes Brigitte