Hey meiden, Wie heeft ook zijn placenta voor de uitgang liggen nu (of eerder in de zwangerschap dit gehad). Ik schrok me dood vanmorgen, had donkerrood/bruin bloedverlies nu dus vermoeddelijk van mn placenta die voor de uitgang ligt. Nu lees ik op internet dat het dan alleen helder bloed moet zijn,maar ik heb ook oud bloed zeg maar..Iemand ervaring?? En is jou placenta nog verschoven in de loop van de zw zodat normaal bevallen mogelijk was? Thanx alvast!
Hier geen placenta voor de uitgang, maar wel bloedverlies bij 23 weken. Is er al geconstateerd dat deze voor de uitgang ligt of denk je dat? Bij mij niks kunnen vinden overigens, maar schrok me kapot.
@Daantje Is op de 20 weken echo gezien dus ik weer het zeker (helaas).. Bij jou geen oorzaak gevonden dus, en nu niet meer gehad?
Bij mijn vorige zwangerschap (20 weken echo) lag de placenta ook bij de uitgang. Ze waarschuwde me idd voor bloedverlies. De placenta is na 3 weken mooi omhoog getrokken en ik had geen bloedverlies.
Hey wendy, spijtig dat je dit ook meemaakt! Ik heb er ook een topic over geopend, daar zitten we met hetzelfde probleem ! zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/280618-placenta-praevia.html en babbel gerust mee!!
Even afkloppen, maar nu niet meer gehad. Alleen in week 15 en 23. Ja en de eerste 12 weken zo goed als dagelijks.