Bloedverlies 25 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foxter, 13 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Hoi allemaal,

    Gisteren kreeg ik de schrik van mijn leven, ik ging naar de wc en zag bloed in mn slip :confused:
    Ik was ook nog in Gouda, dus hebben we de vk gebeld maar die wilde toch graag dat ik langs kwam. Oke, in de auto naar Tholen. Was de A29 afgesloten ivm een geschaarde vrachtwagen, ik heb er dus 2,5 uur over gedaan om thuis te komen, man man wat was ik in paniek :cry:

    Uiteindelijk kon de vk niets vinden, ze heeft gekeken met een eendenbek, ze heeft verder geen echt inwendig onderzoek gedaan omdat ze de boel niet wilde prikkelen, maar ze kon de baarmoedermond niet makkelijk zien, die ligt dus nog veilig ver naar achteren. Ook waren er geen wondjes te bekennen, dus wat het nou geweest is weten we niet.

    Hopelijk gaat het nu gewoon goed, en was het toch een vaatje dat geknapt is, voorlopig doe ik in ieder geval rustig aan. Maar wat een schrik zeg, en wat hou je al super vreselijk veel van zo'n kleine hummel!

    Groetjes Marijke
     
  2. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    Rustig aan doen meid! En als je het niet vertrouwd gewoon om een echo vragen! groetjes
     
  3. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik snap dat je je rot geschrokken bent!
    Gelukkig heeft de VK niks kunnen vinden.

    Wel lekker rustig aan doen meid....ennuh tuurlijk hou je nu al van je kindje...het is JOU kindje ;)
     
  4. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    een echo doen ze niet zo snel hoor, zeker als de vk daar geen aanleiding voor ziet.

    Maar als je het nog een keer hebt, laat je dan eens goed onderzoeken.
    Snap dat je flink gechrokken ben!
     

Deel Deze Pagina