Hallo iedereen, Ik heb helemaal geen symptomen. Ik had in het begin wel gespannen borsten maar na de eerste echo helemaal niks. Het hartje klopte wel en daar was ik heel blij om maar haal nu van alles door mijn hoofd. Met mijn eerste zwangerschap wat eindigde in een miskraam was ik vrij snel misselijk maar nu heb ik dat niet. Ik vraag mij steeds af of het nog goed is enzo. Ik heb ook hele vervelende buikkrampen telkens wat ik ook niet had met de eerste. Het zijn menstruatie krampen maar veel sterker alsof er iets uit moet maar misschien beeld ik me dat in. Wie heeft dit ook gehad?
Ik had gespannen borsten en na de 8 weken echo ook niet meer. Ja als ik erin duw voel ik een heel klein beetje nog pijn maar haast niks meer. Misselijkheid was weg. Ik heb nu alleen nog last van irritante steekjes onderin mijn buik en soms zoveel pijn dat ik denk dat ik begin te vloeien. Blijken mijn darmen te zijn dan. Die steekjes zijn groeipijnen geloof ik. De echo met 10 weken was ook goed en vande week stiekem even geluisterd met de angelsound en de uk doet het nog.
Ik heb eigenlijk ook bijna nergens last van gehad. Ik was wel wat moeier dan normaal, maar helemaal niet misselijk bijvoorbeeld. En ik had ook wel wat rare krampjes enzo in mijn buik waar ik me wel over druk kon maken. Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Ik dacht ook dat ik toch wel iets moest voelen. En ik dacht als je wat voelt, voel je je ook wat zekerder, dus ik baalde bijna dat ik nergens last van had. Maar nu ben ik al bijna 29 weken zwanger en ik ben blij dat ik me er zo fit doorheen sla. Ja, ik ben wel wat langzamer met alles, en moeier, maar dat is het eigenlijk wel. Nou, sterkte! Maar maak je niet te druk hoor. Je bent niet de enige zonder kwaaltjes!
had ook nergens last van alleen btje moe en moest veel plassen en nu ook niet meer denk nog steeds soms dat ik niet zwanger ben maar s,avonds als ik op me rug lig en even relax dan kan het haast niet anders dan is het wiebelen geblazen hoor maar voor de rest ook geen symptonene gehad liefs
Ik ben nu 23 weken zwanger, en heb geen enkel kwaaltje gehad! En het gaat toch echt goed met mij en de baby hoor! Kwaaltjes zeggen dus echt helemaal niks. Lekker makkelijk juist, als je nergens last van hebt