normaal een visliefhebster maar nu echt niet!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai ladies,

normaal gesproken eet ik liever vis dan vlees maar sinds ik zwanger ben staat het me zoooo tegen. Ik eet het ook eigenlijk niet.. kan dit kwaad? ik slik wel davitamon met extra omega 3.
    Als ik vis in de winkel al zie liggen word ik al misselijk!

groetjes een vleeseter....;)

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi ik heb dit ook al de hele zwangerschap! Be gek op vis, maar het wil gewoon niet. Ik slik ook pillen, en dat zal echt wel voldoende zijn. Er word wel gezegd dat vis , en voornamelijk de vette vis goed is voor de ontwikkeling van de hersentjes, dat is jammer voor ons dus, maar ja. Ik heb gister wel voorhet eerst weer eeen coquille en zwaarvis gegeten en vond dta heerlijk, dus wie weet!!! Succes met je zw, en probeer je niet te druk te maken. liefs

3. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb weken alleen maar brood en vlees gegeten.... zodra ik maar aan groente of fruit dacht werd ik al misselijk!!!

Zelfs als ik de vitamines nam werd ik heel erg misselijk, door die visolie die omhoog kwam:x

Als je de vitamines neemt... komt wel goed hoor! Het kindje pakt precies wat het nodig heeft!

4. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik eet dus ook geen vis meer sinds ik zwanger ben. Heb nog aan de VK gevraagd of ik extra iets moet innemen met visolie ofzo maar zij vond dit niet nodig. Als je maar wel gevarieerd eet en beetje let op de andere vitamine was het goed

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    heb hetzelfde gehad! Vooral zalm waar ik normaal gesproken dol op ben lustte ik echt niet! maakte het voor m'n man en ging zelf over m'n nek!!! ook nu ik inmiddels bevallen ben, laat ik het nog ff staan...hoef je je geen zorgen over de maken hoor!

Deel Deze Pagina