Clearblue digital blijft 2-3 weken aangeven..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sayenna, Mar 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sayenna

Sayenna Actief lid

Mar 13, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Eergisteren heb ik mijn eerste echo gehad. Omdat ik nog niet lang genoeg zwanger was, nog geen hartje gehoord. Ik maakte mezelf erg druk...
    Kreeg toen het advies, van een vriendin, om clearblue digital te doen.. Op die manier kon ik zien of mijn hcg gezakt zou zijn ( ivm het aantal weken). Precies 2 weken geleden gaf de test 2-3 weken aan.. Nu geeft de test nog steeds 2-3 weken aan.. Moet ik me zorgen maken?? Dit getal zou nu hoger moeten zijn toch??

Gr. Sayenna

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,470
    4,921
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als je twee weken geleden al een positieve test had van 2-3 weken (dus toen al duidelijk zwanger) en twee weken later geen duidelijke echo met een zelfde zw.test, dan zou ik ook de kriebels krijgen eerlijk gezegd.
    Toch ben ik geen fan van die belachelijk dure cb-testen. Mij heeft het altijd meer geholpen om gewoon op het oog te kijken of een goedkopere test (k2v5) donkerder wordt.
    Helaas kan ik natuurlijk niet zeggen of het goed of fout zit, maar er zijn genoeg soortgelijke verhalen waarbij bij een volgende echo gewoon alles goed bleek.
    Wanneer mag je weer voor een echo?
    Binnen een week zou je meer duidelijkheid moeten hebben.
    Sterkte!

3. Bruni

Bruni Actief lid

Oct 17, 2012
    487
    5
    18
    Ik ben ook geen fan van de cb digital testen. Bij mij gaf deze tot twee keer toe negatief aan terwijl de kv2x5 positief aangaf en zelfs al donkerder werd. Ik zou dus het advies van Merah opvolgen, met kv2x5 testen en dan kijken of deze donkerder wordt.
    Veel sterkte eb succes! Het komt vast helemaal goed!

4. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

Aug 28, 2012
    292
    1
    0
    nederland
    bij mij bleef de test ook hangen op 2-3 weken en toch was alles goed ;) de testen schijnen niet heel betrouwbaar te zijn. dus positief blijven meid!

5. Sayenna

Sayenna Actief lid

Mar 13, 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Dankje boor t advies. De andere werd idd donkerder! Dus bang voor niks denk ik:) . Haha..

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik vind dit toch wel "gevaarlijk", want je kunt jezelf zo snel / onnodig in de stress helpen. Gewoon de volgende echo afwachten en de testen links laten liggen....

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij gaf cb 2 keer aan dat ik 3+ weken zwanger was, wel mooi 2 dagen later ongesteld (beide keren) dus ik weet niet of ze te vertrouwen zijn of dat ik een miskraam had. Maar mij is afgeraden om me met cb te testen..Dus ik zal de echo afwachten als ik jou was en de cb even aan de kant leggen. Een echo lijkt me altijd meer zekerheid te bieden dan een testje

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat is dus het gevaar van die testen.....er te veel waarde aan hechten terwijl het Computertjes zijn....;)
    Als de andere testen wel donkerder worden is het iig zeker dat je hcg stijgt.

Dus niet druk maken al snap ik je wel hoor.

Share This Page