Hoi dames, Ik vermoed dat ik ongeveer dinsdag mijn ovulatie heb gehad. Heb ovulatietesten gebruikt. Vanmorgen bij het afvegen had ik helderrood en dun bloedverlies. Wat kan dit zijn......?
Ik heb het deze cyclus ook gehad. 3 dpo in de avond lichtroze afscheiding, 4 dpo helderrood bloedverlies en 5 dpo weer lichtroze afscheiding. Gisteren een zwangerschapstest gedaan (vroege Z&K), maar helaas (nog) negatief Geen idee wat het is geweest, bij mij in ieder geval geen contactbloeding. Ovulatiebloeding lijkt me laat 3-4 dagen na eisprong, innesteling lijkt me dan weer vroeg.... Dussss
Hier ook sowieso geen contactbloeding. Bij mn 1e zwangerschap regelmatig onverklaarbaar bloedverlies gehad... Dus we wachten het maar af...
Lijkt mij ook erg vroeg voor innesteling, die zou na ongeveer 5 tot 7 dagen innestelen en dan duurt het ook nog 1 of 2 dagen voordat je dat bloedverlies ziet. Maar misschien was je ovu toch iets eerder?
Nu ook buikpijn en een opgeblazen gevoel. Bruine afscheiding. Vreselijk dat lichaam, vooral als je er zo mee bezig bent!
Hmm vreemd, op welke dag zit je nu van je cycles. Of beter je weet je eisprong aan de hand van de test. Hoeveel dagen was dat geleden? Als dat 10 dagen geleden is zou ik gewoon is een testje wagen eigenlijk....
Waarschijnlijk was dat vorige week maandag. Dan moet je nog ff wachten.... Heb je verder nog klachten?
Ik voel spanning op mijn borsten. (Of ik denk dat ik het voel, omdat ik daar bij de 1e zo'n last van heb!) Cyclusdag 28 vandaag en mijn ovulatie was ongeveer op cyclusdag 22/23.