Hoi! Zouden jullie eens mee willen kijken? Afgelopen maand heeft de fertiliteitsarts een fm gedaan totdat ze zag dat het eitje weg was. Dit was op maandag 13 juni in de ochtend. Zondag 12 juni was deze er nog. Het vermoeden was toen op maandag dat de eisprong heeft plaatsgevonden. Had zaterdag 11 juni ook een positieve ovu test en de dagen daarvoor (en vooral vrijdag) heel veel last van vruchtbaar slijm. Mn temp ging echter niet echt omhoog. Nu ondertussen zit deze wel ruim boven basale temp, maar door de schommelingen en de geleidelijke stijging vind ik het moeilijk om te zien wat er nou gebeurd is. Ff is ook niet echt zeker deze keer.. Wat denken jullie hiervan?
Wel vreemd, behalve je temperatuur wijst alles op een eisprong rond de 12e. Je hoort af en toe dat de temperatuur pas na een paar dagen duidelijk stijgt, kan misschien een keer gebeuren?
Denk idd dat t gewoon klopt. Zojuist eerste bloed gespot van menstruatie. Heb al een korte LF, dus kan kloppen. Als de eisprong echt was op moment dat ff zegt is de menstruatie nu nog veel te vroeg 😊
@Nienke jouw kaartje lijkt precies op die van mij. En ook ik hen vandaag een lich te bloeding. Alleen is dat bijmij wel heel vroeg, vorige maan een cyclus van 37 gehad. Bij mij ging de stijging ook langzaam, lijkt eerder de 17e geweest te zijn
Dat zou ook nog kunnen, maar dan heb ik wel een hele korte lf deze maand 6-7 dagen. Kan toch haast niet.
Ben je al ongi vandaag dan?? Je eisprong kan zomaar een keer later zijn. Je nod verschuift dan automatisch ook
Ik temp elke ochtend rond 6u voor het opstaan rectaal 😊 Daar kan t dus niet aan liggen. Heb eerdere maanden ook hele mooie temp kaartjes gehad dus vind deze wat vreemd. Tot nu toe heeft de ongi bij mij nog niet doorgezet. Blijft bij wat bruin tot nu toe..