Bloedverlies 3 dagen voor NOD. Toch knaltest

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mirte82, 21 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirte82

    Mirte82 Nieuw lid

    26 nov 2019
    4
    0
    1
    Vrouw
    Hi ladies,

    ik heb een vraagje:
    Op 11 februari heb ik een terugplaatsing gehad van een 5 daagse Cryo.
    Volgens het ziekenhuis mag ik pas komende vrijdag testen maar omdat ik al best wat "kwaaltjes" had heb ik afgelopen donderdag al een test gedaan.

    Deze was direct positief :). Nu heb ik alleen sinds vrijdag wat bloedverlies. Verder geen buikpijn of krampen of zo.

    Vandaag is mijn NOD en heb ik nogmaals getest. Dit was echt een knaltest. De test loopt dus wel op.

    Heeft iemand van jullie dit ook gehad? En is dit goed gekomen?
    ben bang dit dat een miskraam wordt :(

    Groetjes Mirte
     
  2. DBoer

    DBoer Bekend lid

    4 jan 2022
    802
    784
    93
    Vrouw
    Allereerst voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap! Zelf heb ik tot nu toe geen bloedverlies gehad, maar bloedverlies aan het begin van de zwangerschap en zeker ook rondom de innesteling schijnt bij best veel vrouwen voor te komen. Gaat het om veel bloedverlies en zitten er ook stolsels bij? Zo lang dat niet zo is en je ook geen erge krampen hebt zou ik je voor nu eerst niet te druk proberen te maken. Maar het blijft natuurlijk altijd spannend en de kans op een miskraam blijft helaas altijd aanwezig, zeker als het allemaal nog zo pril is.
     
    Leraje vindt dit leuk.
  3. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.442
    939
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Eens met bovenstaande reactie. Gefeliciteerd:) zelf had ik een week na TP eenmalig flink helderrood bloedverlies. Dacht toen echt het is over en uit wordt ongesteld maar… bleek toch zwanger. In beide zwangerschappen regelmatig beetje bloedverlies gehad af en toe. Hoeft dus niks te betekenen.
     
  4. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.324
    7.263
    113
    Ik zou me nog niet te ongerust maken.
    Zeker als het bruin, oud bloed is, is de kans niet groot dat het mis is. Bij helder rood bloedverlies is de kans veel groter, maar ook nog steeds weinigzeggend.

    Ik herken het, je wil geruststelling, zoekt naar succesverhalen en probeert geruststelling uit testen te halen. Helaas is het enige wat echt werkt een echo. Nog héél even geduld.. hopen dat het niet blijft bloeden en dat je snel een echo (met kloppend hartje) mag hebben :)
     
  5. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ik had op dag van NOD ook bruin bloed en vooralsnog alles goed hier. Ga voor je duimen!
     

Deel Deze Pagina