Thanks voor de reacties. Bloeden is weer gestopt en verder alles rustig. Ga niet bellen tenzij het weer begint, anders lig ik er zo weer een paar nachten. Ben benieuwd
Helaas weer een grote bloeding vandaag dus weer opgenomen. Ben er echt een beetje klaar mee! Nu een ijzerinfuus want hb begint wat laag te worden. Morgenochtend bespreken hoe we nu verder gaan.
Poe Joolz, ik snap dat je het zat bent. Die risico's ben je echt wel zat ook op een gegeven moment. Succes.
Spannend Joolzz, heel naar al dat bloedverlies helemaal als je hb nu ook naar beneden gaat. Ben benieuwd of ze je gaan inleiden (Dikke digi knuffel)
Alles gelezen en wil je heel veel succes wensen !! Ik denk dat dat jullie kindje snel geboren wordt. Je bent bijna 38 weken, hun gaan echt geen risico meer nemen.
Hej Joolzz... Ik ben even aan het lezen geslagen, ik volg dit graag nog eventjes. Jeetje zeg.... Hopelijk houd je het nog een beetje uit en knap je een beetje op! En wie weet.... Ligt je kleintje snel in je armen Succes!!
Spannend. Ik denk ook dat ze gaan inleiden. Hou vol, je bent er bijna. Zet hem op en heel veel succes!
Vervelend dat je weer zo bent gaan bloeden maar wat heb je inmiddels een mooi termijn behaald! Hopelijk gaan ze je snel inleiden! Ik ben zelf met 38.1 ingeleid en bevallen van mijn dochter en dat ging perfect! Succes nog even.
Je zit inderdaad op een mooie termijn. Mijn zusje heeft met 37.1 weken een keizersnee gehad ivm complicaties en heeft een prachtdochter. Ze is ook zelf heel snel hersteld, maar met deze termijn kunnen ze natuurlijk ook al inleiden. Heel veel succes en hopelijk kun je binnenkort genieten van een kindje zonder al die zorgen.
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Ben ook heel benieuwd hoe het gaat lopen. Wil het liefst zo natuurlijk mogelijk bevallen maar in elk geval geen risico's nemen. Had een beetje gehoopt dat er iets ging gebeuren vannacht als reactie op het bloedverlies, maar is bij harde buiken gebleven.
Fijn!! Maar tabletjes? Dan zit de boel nog goed dicht dus ondanks alle ellende die je van te voren hebt gehad! Ik hoop dat de tabletjes snel hun werk gaan doen en dat het allemaal vlot mag gaan verlopen!!