Wat lief dat jullie zo aan me denken! Maar goed nieuws hier! Gisterenmiddag een prachtige dochter geboren! 5 uur na het breken van de vliezen, in 1 pers op de wereld. Pittige weeën maar prima bevalling! Prachtig meisje van 7 pond. Helaas wilde de moederkoek ook nu niet meewerken en is met spoed onder narcose verwijderd. Ik ben al met al erg veel bloed verloren dus vandaar nu pas bericht, viel al flauw als ik m'n hoofd optilde. Twee zakken bloed gehad en voel me weer iets beter. Nu lekker thuis, tijd om te gaan genieten. Bedankt voor al jullie lieve berichten!
Gefeliciteerd!! Snel gegaan na het prikken van de vliezen. Wel vervelend dat je zoveel bloed bent verloren! Dan ben je uiteindelijk nog vlot thuis gekomen. Geniet van je meisje!!
joepie eindelijk is ze er!! gefeliciteerd!! en nu heeerlijk genieten en 7 pond dat is idd geen p98 hihi. mooi gemiddeld gewicht ik wil stiekum ook dat ik al zo ver ben in de zwangerschap om te bevallen. maar voor nu is helaas mijn kleintje nog wel wat te klein en is het veel beter om nog even door te groeien tot 37 weken. mijn zoontje van bijna 2 zegt steeds mama baby eruit baby in bedje slapen haha.
Gefeliciteerd! Geniet van je kleine wondertje en laat je lekker verwennen door de kraamzorg en omgeving!
Bedankt voor jullie felicitaties! We genieten erg van onze prinses, ze doet het super. Ik ben nog wel erg slap maar gaat elke dag een beetje beter. De borstvoeding komt langzaamaan op gang, ik hoop dat het gaat lukken. Net helaas alleen wat verhoging 38,1. Ik hoop dat het van de stuwing komt (voel ik nog niet, alleen warme borsten) en niet iets anders. We wachten t even af.