bloedverlies 38 weken

Discussie in 'De bevalling' gestart door zwiep, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Ik heb bloedverlies en ben 38 weken zwanger. Mijn vliezen zijn nog niet gebroken. Heb hierbij buikpijn en af en toe een harde buik. Staat de bevalling op punt van beginnen? Moet ik bellen met de gyn of nog even afwachten?

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Spannend! Ik liep niet bij een gyn maar bij de vk, en daar zeiden ze altijd, bij bloedverlies bellen. Dus dat zou ik doen. Maar goed. Ik heb er geen ervaring mee want mijn beide bevallingen zijn met weeen en met het breken vd vliezen gebroken, Dus geen bloedverlies ervaringen. Ik zou sowieso, als je je zorgen maakt even bellen. Weet je meteen waar je aan toe bent!

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Als het helderood bloed is dat je verliest altijd je gyn of vk bellen! Als het bruin is (dus oud bloed) en je kan het opvangen met een inlegkruisje is het wellicht je bloedprop. Heb ik ook gehad en is het waarschijnlijk niets ernstigs. Maar bij twijfel altijd bellen! Beter een keer te vaak bellen dan een keer te weinig...

4. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nu geen bloedverlies meer en het was alleen na het plassen, met afvegen. Ik wacht even af en mocht ik het weer hebben dan zal ik de gyn bellen. Het was wel even schrikken. Ik denk dat het een gesprongen bloedvaatje is geweest (moest hard persen voor de ontlasting).

Deel Deze Pagina