Ergeren aan mensen tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rianne 85, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Hey dames,

Hebben jullie dat ook dat je tijdens de zwangerschap opeens aan bepaalde mensen gaat ergeren. Of bepaalde dingen die mensen doen, terwijl je dat anders nooit had?
    Ik heb dat nu even..bleh....

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ja ik! Mensen die niet doorlopen in de supermarkt (vind ik dan hè :D), of überhaupt mensen die treuzelen in mijn ogen :(.

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mensen die domme vragen stellen reageer ik zo sago op! Schaam me soms rot haha

oh en mannen die me nafluiten, rot op! Ik ben met kind ja haha

4. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaah dat heb ik heel erg neem dan ook afstand maar ik heb erg last gwn van boze buien opeens agressief of dat ik gewoon super boos word

5. Jade86

Jade86 Bekend lid

JA! Ik ben een stuk ongeduldiger nu, dus mensen die treuzelen in mijn ogen: Grrrrrrr!!

Ook aan de bedelende kinderen bij de AH voor de deur 'Heb jij superdieren?' en als ik dan 'nee' antwoord heel brutaal 'Oh, ga jij dan maar naar huis, daaag!' roepen. Zo van: dan fl*kker maar op jij.
    Gelukkig zijn de superdierenkaartjes nu voorbij.

6. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ja stom is dat he!
    Ik erger me kapot aan mijn schoonmoeder! Ze past soms op maandagochtend en/of woensdagochtend op, deze week was dat niet nodig dus heb haar ook niet gebeld. Maar het probleem is dat ze mij ook NOOIT belt of es gewoon langs komt, terwijl ze dat wel van ons verwacht!!! Dan denk ik HALLLOOOO, kom hier ook maar eens en anders maar niet!! En het ergste is dan die kutopmerkingen tegen de kids als ze ze een weekje niet gezien heeft. Dan zegt ze: Ik zie jullie ook nooit meer.......als ze dat nu weer zegt dan hou ik me niet meer stil!!

7. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    of dat ik dingen begin te zegge wat ik helemaal neit wil zegge

8. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Hahahahha allemaal zo herkenbaar!
    Zo dacht ik dat ik mijn gordijnen kon ophalen bij kwantum. Kan je op internet je bestelling volgen, nou kom ik daar zijn ze helemaal niet binnen! Ik zeg dus echt op een boze manier: WAAROM ZETTEN JULLIE DAT IN GODSNAAM OP INTERNET, IK RIJ DUS MOOI VOOR JAN LUL HIERHEEN! Zo ben ik anders helemaal niet, maar ja hoort er dus bij....

9. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    oeh ik merk het heel erg op mn werk... (ik pas op op 3 kinderen....) Ik weet me gelukkig nog in te houden, en eerlijk is eerlijk, beter opgevoedde kinderen ben ik niet vaak tegen gekomen, maar toch, vandaag was ik een spelletje met de middelste aan het doen, die slecht tegen haar verlies kan... ik erger me daar dus helemaal aan kapot! (t kind jengeld niet, zeurt niet, laat alleen wel duidelijk merken dat ze t neit leuk vindt en begint de regels een beetje te buigen) T arme kind is pas 9! pfff lastig.

10. Iefie

Iefie Niet meer actief

ik erger me aan mensen die me ineens interessant vinden nu ik zwanger ben. een van die mensen is ook mijn schoonmoeder, die wil nu opeens op de koffie komen..mijn eigen moeder komt niet eens op de koffie. En daarvan vind ik het weer raar..dus over het algmeen erger ik me aan mensen die niet doen wat ik wil hihihi

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oh vreselijk herkenbaar.. Ik werk in de horeca en dan is dat niet handig:) Mensen die meteen binnen komen lopen terwijl het retedruk is.. 'Ik wil koffie!' Zucht.. zoek eerst maar een tafel, dan komt er vanzelf iemand langs..

Mensen die niet opschieten vind ik vreselijk.. Zag m al voorbij komen, maar mensen die normaal nauwelijks een woord tegen je zeggen en nu ineens hele verhalen tegen je ophangen..

12. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ik erger me ontzettend aan mensen die opeens denken dat mijn buik openbaar bezit is... Iedereen wil eraan zitten of zit er ongevraagd aan! Grrr...

13. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Gek genoeg erger ik me aan mensen die constant vragen hoe het gaat....deden ze eerst ook niet!
    "En, voel je hem al?", die krijg ik ook dagelijks te horen...

Mijn schoonouders met wie we helemaal geen dik contact hebben willen ineens allemaal langskomen en afspreken. Nu vroeg ze gisteren weer wanneer we weer eens naar hen kwamen (ze wonen 75 km verder weg, en we zien ze denk ik 4x per jaar, maar nu willen ze ineens iedere maand komen). Ik heb al tegen mijn man gezegd dat ze straks niet zomaar ineens aan de deur moeten staan als die kleine er is want dat deden ze eerst ook niet. Het lijkt wel alsof ik nu ineens wel interessant ben omdat ik hun kleinkind nu draag....
    grrr wat heb ik een hekel aan die mensen :D

Oh ja en mijn eigen moeder waarmee ik iedere dag bel, die dan ophangt en ineens van die poeslieve woordjes gaat zeggen tegen mij en de baby....kan ik ook niet zo goed tegen hahaha

14. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    hahaha ik erger me mateloos aan de stem van een mannelijke collega tegenover mij.ik haaaat het als hij begint te praten.

bij me vorige zwangerschap had ik aan bepaalde familieleden echt een hekel.erg is dat eigenlijk..

15. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ja het is eigenlijk heel erg.... heb ik ook met bepaalde familieleden waar ik anders heeeeel goed mee op kan schieten! Nu erger ik me aan die kleine dingetjes! Mijn zusje gaat trouwen en dat is een echte regelneef, ons zoontje is bruidsjongetje en ik word gek van dat gebel over hoe en wat!!! Heel erg maar soms laat ik de tel. gewoon rinkelen...

16. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    pfff ja heel herkenbaar!
    Stoor me aan van alles haha... Ook aan manlief. Ik hoor hem ineens veel duidelijker eten, vindt dat hij alles te langzaam doet, niemand kan wat goed doen lijkt het soms. Gelukkig heb ik er niet dagelijks last van... hihi..hormonen?

17. Fien1983

Fien1983 Lid

21 nov 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik irriteer me aan harde geluiden, drukke kinderen en iedereen die onverwachts voor de deur staat. Ik heb zelfs overwogen om te gaan verhuizen.........

Dit heeft als resultaat dat ik het liefst zoveel mogelijk afstand neem van vooral familieleden. Als er iemand onverwacht voor de deur staat, doe ik net alsof ik niet thuis ben. Moten ze maar bellen hoor!!!

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik irriteer me nu aan mensen die het niet met me eens zijn :D

19. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    collectanten en verkopers aan de voordeur. Heb 2 weken geleden iemand aan de deur uit gescholden schaam schaam daarna in janken uit gebartsen

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Tijdens mijn vorige zwangerschap, midden in de winter, stond ik met een hoogzwangere buik bij de bushalte, en toen reed de bus voorbij. Hij zat nog lang niet stampvol, en we stonden maar met z'n tweeën op de halte! Toen kon ik dus 20 minuten wachten op de volgende. Ik ben toen meteen gaan bellen met de klachtenlijn, terwijl ik dat normaal gesproken dus nooit doe (dan sta ik alleen vreselijk in mezelf te mopperen). Ik werd er erg assertief van.

Verder heb ik me geërgerd aan mijn oma die iedere keer als ze me zag uitgebreid aan mijn buik ging zitten, in de hoop dat ze de baby voelde bewegen....

Deel Deze Pagina