Klinkt als een komende bevalling! Ik verloor in de nacht ook wat bloed en had harde buiken. Om 5 uur weeen, en voor 9 uur bevallen. Ik zou je man wel zijn werk op de hoogte laten stellen mocht ie gaan werken....
gaat vriend is net gaat werken dus dat is wel spannend hahaha. ik heb wel last van pijnlijke hardebuiken maar weeën kan ik het niet noemen eigenlijk
de hele dag is het al aant rommelen maar nog steeds geen meisje hoor pfffff hahaha. nou ja tis nog geen zaterdag
ja dat zullen tekenen zijn....bij mij bleef onze dochter toen nog een maand zitten....dus.....en toen bij 40,5 kreeg ik opnieuw tekenen en die avond begonnen de weeen..... Zo zie je maar weer, het kan alsnog alle kanten op. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe het jou nu aan het vergaan is .
Spannend! het leek er even echt op! ben benieuwd of t misschien vandaag doorzet of dat t gewoon een lekker pesterijtje was
hier al de hele ochtend harde buiken waarvan ik denk hmmmmm zouden het weeën kunnen zijn hahahaha ben zo benieuwd en ben erg ongeduldig aan het worden nu
Heb je topic gelezen... oei wat spannend! Het kan vast niet lang duren nu. Zeker gezien je termijn! Bloedverlies kreeg ik bij mn eerste bevalling na een uurtje of wat weeeen. Het is iig een teken dat je baarmoedermond aan het verweken is. Er is zeker veel gaande! En nu hopen dat de harde buiken/ weeen doorzetten. Maar zal vast niet lang duren!!
Aaaaah je houdt t nog spannend dus! elke keer als ik een mailtje van dit topic krijg hoop ik dat je bevallen bent! haha