Ik ben vandaag 4weken en 3 dagen zwanger. Gister was ik er van overtuigd dat het mis ging. Ik had vrij veel ( wel minder als een normale menstruatie) helder rood bloedverlies met ook wat kleine stolseltjes. Vanmorgen was het al een stuk minder en nu allen een heel klein beetje bij het afvegen. Ik heb een icsi traject achter de rug en er zijn er 2 terug geplaatst. Is er nog een een kleine kans dat er nog wel iets zit? En heeft en dan zin om een test te doen om te kijken of hij lichter is geworden? 7 oktober heb ik een echo, kan ik voor die tijd nog iets doen? Alvast bedankt en groetjes Vriesje Ps ik heb overigens geen kramp.
Hoihoi, Dat is schrikken, heel begrijpelijk maar we zien het vaker in de jonge zwangerschap. Het heeft geen zin om een test te doen, de kleur van de test zegt niets over het wel of niet goed zijn van de zwangerschap. Het enige wat je kan doen is afwachten tot de echo. De kans dat het goed is is nog zeker aanwezig! Imke
Dag imke, Ontzettend bedankt voor je reactie. Het heeft me wel een beetje gerustgesteld. Het bloeden is nu gestopt, en ik begrijp dat de kans dan 50/50 is. En nu idd wachten tot de echo. Groetjes Vriesje