Bloedverlies 5 week 3 dagen.. Ongerust

Discussion in 'Miskraam' started by Lifewithatoddle, Apr 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trinity

Trinity Fanatiek lid

Nov 7, 2012
    1,176
    0
    0
    Overijssel
    Wat een onzekerheid moet jij nu voelen! Bah.. Mocht je niet eerder langs komen bij de VK? Het is weekend maar zelfs dan zou je nog langs mogen komen.

Het kan inderdaad 2 kanten op gaan.. Ik wens je heel veel succes en hoop dat je morgen goed nieuws mag ontvangen!! Hou je ons op de hoogte?

2. xKR

xKR Lid

Apr 23, 2016
    13
    0
    0
    Hoi trinity,

Nou de onzekerheid is echt ongelofelijk groot. De vk zei dat ze nu toch nog niks kan zien dus ik moet afwachten wat er nu gebeurd.
    Het bloeden werd iets minder, maar ik vloei vandaag toch weer behoorlijk. Ik heb verder nog niks anders als bloed kunnen ontdekken. Het is wel helder rood en met af en toe wat donkere stukjes (slijm) erin, maar dat zijn wel hele kleine stukjes. Zo nieuwsgierig als ik ben, probeer ik steeds te testen. Gisteren nog een positieve test gehad.. vanochtend een negatieve en vanmiddag ook een negatieve en zojuist toch weer een positieve. ( ik heb die dingen toch liggen dus ik probeer enigszins daaruit wat duidelijkheid te krijgen.) Maar omdat er twee negatief zijn lijkt het haast alsof ik ons ukkie kwijt ben.. Ik heb echt zo geeeen idee meer waar ik aan toe ben.

3. Melkan

Melkan Lid

Feb 13, 2012
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Erg he die onzekerheid! Ik heb nu al twee keer dit bij het afvegen...

Attached Files:

4. xKR

xKR Lid

Apr 23, 2016
    13
    0
    0
    Ja het is echt verschrikkelijk! Je klettert ook in een keer van die roze wolk af.

Wat jij laat zien ziet er uit als oud bloed gok ik zo. Bij mij is het echt helder rood ( knalrood) en is het helaas veel meer dan alleen bij het afvegen. Maar ik snap absoluut dat jij je ook zorgen maakt.

Hoop blijven houden hoor!! Ondanks dat het lastig is!

Share This Page