Bloedverlies 5 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door silsa, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hallo,

    Vrijdag middag had ik ineens best wel veel en helderrood bloedverlies. (maandverbandje vol). Daarna heb ik geen bloedverlies meer gehad. Die ochtend had ik sex gehad, maar dat was echt al uren daarvoor. Ik had wel krampen maar die had ik de hele week al af en toe. Wel zeurderig, spierpijn gevoel in mijn buik, maar dat is gisteren tussendoor ook weg geweest.

    Vandaag een test gedaan. Streepje was hardstikke duidelijk. Op vorige test (week geleden) was dat nog niet zo. Vorige week had ik wel veel kwaaltjes die nu ineens weg zijn. Alleen boobs doen nu meer pijn.

    Wat is dit bloedverlies geweest? Kan het het begin zijn van een miskraam?

    Alvast bedankt voor je reactie!
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Silsa,

    er is helaas niets uit te sluiten, maar aan de hand van je verhaal denk ik toch dat het nog van de gemeenschap kwam. Vooral omdat het bloedverlies weer is gestopt. Ook heb je niet hele hevige buikkrampen gehad, dus voor nu lijkt het goed. Blijft spannend natuurlijk. Als je je aanmeld bij de vk moet je dit even vermelden, dan kan zij waarschijnlijk wel een vroege echo voor jullie regelen bij 7-8 weken.

    Groetjes Brigitte
     
  3. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hallo Brigitte, bedankt voor je reactie. Ga me morgen meteen aanmelden bij de VK en om een vroege echo vragen. Betekent dit ook dat ik beter geen gemeenschap kan hebben?

    Groeten, silsa
     
  4. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Silsa,

    op zich moet het kunnen hoor, maar als je je er onzeker bij voelt, kun je misschien even het beste wachten tot je de echo hebt gehad. Maar bloedverlies na het vrijen kan altijd voorkomen tijdens de zwangerschap.

    Groetjes Brigitte
     
  5. silsa

    silsa Bekend lid

    21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ok, heel erg bedankt voor je snelle reactie!
     

Deel Deze Pagina