Zwanger van 2e kindje of niet ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lise96, 31 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise96

Lise96 Nieuw lid

31 jan 2023
    3
    0
    1
    Vrouw
    21 januari had ik een positieve zwangerschapstest, ( heb 5 zwangerschapstesten gedaan ) en 4 dagen later had ik lichte bruine afscheiding, en de dag daarna had ik helderrood bloed erbij.
    Ik heb lichte buikkrampen gehad, geen heftige krampen.
    Ik ben ook niet erger gaan bloeden en ben ook geen stolsels verloren of iets anders.
    Het is net alsof ik ongesteld ben geworden.
    Nu heb ik volgende week donderdag pas een echo.
    Zijn er ook anderen die dit hebben gehad of hier ervaringen mee hebben ?

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Helaas kan bloedverlies 2 kanten op. Enkel een echo rond de 6/7 weken zal je uitsluitsel kunnen geven of er nog sprake is van een zwangerschap. Of wellicht kan je 2x gaan bloedprikken en kijken of er oploop is in je hcg.

Een vriendin van mij heeft enorm bloedverlies gehad in haar zwangerschap. Dit begin met 4 weken (dacht ook miskraam) en eindige rond de 30 weken. Het bloed liep letterlijk langs haar benen zoveel. Uiteindelijk dus een vitale zwangerschap. Bloedverlies hoeft dus zeker niet altijd verkeerd af te lopen.

3. Lise96

Lise96 Nieuw lid

31 jan 2023
    3
    0
    1
    Vrouw
    Mijn bloedverlies wordt gelukkig niet erger, maar vindt het zo vreemd, als je aan een miskraam denkt dan hoor je toch meer bloedverlies te hebben met stolsels etc ? Dat heb ik niet..
    Ik heb alleen bloedverlies met helderrood bloed en dan weer bruin..
    Gelukkig vliegen de dagen voorbij en hoop dat ik volgende week meer weet.

4. KimberlyRomee

KimberlyRomee Actief lid

19 apr 2022
    198
    69
    28
    Vrouw
    Bloedverlies is altijd naar, iets wat je niet wilt zien als je een positieve test hebt gehad. Hoop voor je dat je volgende week een mooie echo hebt!

5. Lise96

Lise96 Nieuw lid

31 jan 2023
    3
    0
    1
    Vrouw

Deel Deze Pagina