Bedankt meiden! Ik hou inderdaad aan de VK's woorden vast dat het er goed uit zag. Ik zag zelf al een verschil in vorm qua vorige week. Heel bijzonder! Tis en blijft een meting inderdaad..
Helaas inmiddels alweer 2 keer afscheiding met bloed gehad, en vanmorgen weer! Mag begin volgende week weer komen voor een echo, vindt het steeds zo spannend!
Wat rot Bij mij werd zoiets uiteindelijk een MA, maar er zijn er genoeg waarbij dit wel gewoon goed gaat.
Pfff wat naar en wat een spanning. Met bloedverlies is het 50/50 kans. Bij mij was bloed niet goed. Maar ik heb veel gehoord dat het wel goed ging. Ik hoop voor een goede echo volgende week. Kom je de dagen beetje door?
De VK maakt zich niet direct zorgen zegt ze, het neemt elke keer weer af. Gistermorgen kreeg ik het nadat ik een paar dagen niet naar de wc kon van verstopping, gistermiddag was het weer weg. Gistermiddag boodschappen gedaan en gisteravond heb ik gezwommen met een vriendin. De VK denkt dat ik een geïrriteerde baarmoedermond heb. Mijn vorige zwangerschappen ook gehad, maar het maakt me elke keer weer bang..