Ik heb even een vraagje. Ik heb 17 april een miskraam gekregen, het bloeden was na een weekje ongeveer gestopt. Ik doe al een tijd temperaturen en sinds 10 dagen geleden was mijn temp weer tussen de 36,5 en 36,6, dat was de afgelopen cyclus dat ik zwanger werd ook mijn basale temp. Ik heb alleen normaal gesproken op mijn vruchtbare dagen echt eggwhite, en soms wat ovulatie pijn. Sinds mijn miskraam vorige cyclus heb ik alleen constant wat ovulatiepijn gehad en heb ik niet dat echt eggwhite gehad. Wel had ik 2 dagen geleden hele grote ( sorry voor de details) dikke taaiachtige klodders slijm met wat oud bloed. Ik heb dat nog nooit gehad en vooral niet zoveel. het is echt geen eggwhite want ik heb dat normaal elke cyclus en ik kan het verschil echt goed zien. Vanochtend heb ik een half uur te laat getempt en was mijn temp naar de 36,8. Heb ik mijn ei dan toch al gehad, zonder dat ik eggwhite had. Meer mensen die na een miskraam een cyclus ander slijm hadden? Hcg is al meer dan 2 weken uit mijn lichaam.
Je cyclus kan ontregeld zijn en daarmee kan alles anders zijn. Slijm is echter geen betrouwbare methode.
Het was inderdaad niet mijn ei. Ik heb 2 dagen een temp gehad van 36,8 en de derde dag was hij weer gezakt naar 36,5. Vandaag weer 36,6 dus geen ei. Ik zit nu op cyclusdag 23 en denk dat het weer een ei loze cyclus word. ik heb ze weleens vaker gehad maar dan had ik wel altijd vruchtbaar slijm. Nu dus alleen die 2 dagen slijmproppen en verder nog helemaal niks. Hopelijk komt die menstruatie snel door, dan kan ik tenminste weer hopen op een nieuwe cyclus met een ei.
Je hormonen zijn door de zwangerschap en mk uit balans en je cervix slijm wordt geregeld door die hormonen. Het is goed mogelijk dat je eisprong nu later komt of dat je en cyclus over gaat slaan. Sterkte met afwachten, dat kun je er net niet bij gebruiken na zo'n verlies.
dank je wel, ik baal er inderdaad wel van dat mijn cyclus weer zo'n zooitje is. Hopelijk kan ik snel door naar de volgende ronde.