Hoi allemaal. Ben nu 10.2 dagen zwanger ongeveer. Maar had net ineens vreselijke krampen bij onder buik en onderrug. Wel veel gelopen vandaag. Maar verder had ik nooit ergens last van.morgen termijn echo. Hoop dat alles goed is.
Succes morgen! En het kan erbij horen hoor ! Ik had aan t begin ook ongesteldheid krampen! Is t groeien van je baarmoeder
Hey, kramp is voor veel vrouwen herkenbaar, ook bij een goede zwangerschap. Wacht de echo morgen eerst af, dan weet je meer. Succes!
Helaas geen hartje dat klopt. Zou nu 10.3 zijn. Hartje was al week gestopt. Pff ga me nu op zorgen maken stel nu een volgende zwangerschap. Zit ik de hele 12 weken in spanning.
Wat erg sterkte! Qua volgende zwangerschap; ik mocht toen eerder komen voor een echo. Ze hebben toen al met 7-8 weken gekeken of er iets zat. Dat zullen ze bij jou dan ook doen ga ik vanuit. Eerst dit even verwerken meid. Heel veel sterkte!!
Nee zegt idd niks Ik had ook de 1e echo een hartje en bij 10 wk een ma. De eerste 12 weken zijn gewoon vreselijk en als je een mk hebt gehad, helemaal. Heel veel sterkte met alles! Ga je voor curratage of laat je je lichaam zn werk doen?
Hier ook in februari miskraam gehad. Met 8w1 dag hartje en met 11 weken spontaan miskraam. Waarschijnlijk was het hartje al kort na de echo gestopt.Veel sterkte.
Wat verdrietig meid. Natuurlijk heb je wel iets meer vertrouwen erin als je al een hartje hebt zien kloppen en dan dit. Sterkte.