Hey meiden, 12 mei is mijn NOD, maar 10 mei (moederdag) leek me wel een mooie dag om te testen. Wie doet er mee???
Ik heb die gedachten wel even gehad inderdaad, testen op moederdag, maar dan moet het nog wel mogelijk zijn en ik dus nog niet ben gaan menstrueren... Ik wilde eigenlijk morgen testen, maar mijn man vind dat een beetje vroeg gezien mijn onregelmatige cyclus... Wie weet test ik dus met je mee op MOEDERDAG... Groetjes Catheleine, P.S ik ga voor je duimen voor een positieve test
Ik ga mee! mijn nod was gister maar aangezien het de eerste maand zonder pil is, ben ik bang dat mijn cyclus gewoon van slag is... Maar mocht ik dus op moederdag nog niet ongesteld zijn, testten we zeker.... Ben nu al helemaal van slag namelijk maar belooft is belooft, as zondag zou ik pas voor het eerst testen..
Heej Meiden, Indien in nog niet ongesteld ben geworden, mag ik ook testen op moederdag! Indien mijn menstruatie gelijk weer regelmatig is zou dan mijn VOD zijn. Ben pas bij de eerste ronde, dus moeten we wel heel veel geluk hebben, maar moederdag is wel een leuke datum om te testen haha! Groetjes Priscilla
Hey snippie,, ik kan je begrijpen,, moederdag zijn 2 dagen voor mijn NOD. Liefst zou ik nog eerder testen maar dat heeft toch geen zin.
misschien doe ik wel mee, ben er nog niet overuit wanneer ik wil gaan testen. Ben te bang voor een negatest.
als ik zaterdag test heb ben ik 1dag overtijd.maar we zien het wel.hangt ook van me temp af!is hij aan zienelijk lag dan test ik niet.maarjah mss is het ook niet meer nodig.maar heb in ieder geval geen drang om morgen al te testen!heerlijk gevoel niet willen testen
JA ik doe ook mee, mijn nod is zaterdag, probeer me in te houden om niet dan al te gaan testen, maar dat komt wel goed hoor, denk ik als ik nog niet ongi ben natuurlijk. liefs