diarree teken op bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Augmam, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Augmam

Augmam Actief lid

4 dec 2010
    113
    0
    0
    Zweden
    hebben meer mensen last van diarree nu de laatste weken van de zwangerschap? ik heb gelezen dat het een teken kan zijn dat de bevalling nu dichtbij is klopt dit?

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ik had het wel tijdens het komen van de weeeen. Toen had ik veel diaree... verloskundige vertelde dat mijn lichaam zich zelf al aan het legen was voor de bevalling. Dat is alleen maar goed. Weet niet of het ook echt een voorteken is.

3. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Een paar dagen terug had ik twee dagen lang erge diarrhee en ook veel voorweeën. Maar nu is alles weer rustig en ben nog niet bevallen. Ik zou het dus niet weten, misschien dat het eraan zit te komen, misschien niet.

4. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    oehh als dat zo is, dan mag het bij mij wel beginnen haha!!! zit ook af en toe aan de dia... nou van mij mag ze wel komen!:D

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hier ook last van maar hoop toch echt dat de kleine nog een paar weekjes blijft zitten ;)

6. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Bij mij was het wel het geval, mijn vliezen braken met 37.1 weken en een paar uurtjes later had ik flinke diarree. Het lichaam zorgt ervoor dat je leeg bent voor de bevalling. Fijn natuurlijk, geen poep in je bed:D

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan idd!

Maarrrrrrrrrrr er heerst nu ook een diarree virusje hoor ;) Bij ons thuis allemaal gehad, en ik ben absoluut niet zwanger, laat staan hoogzwanger ;);)

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Er gaat idd een diarreevirus rond...

maar bij mijn oudste had ik snachts erge darmkramp, naar de wc, gatsie ! diarree... Een uur laten begonnen de weeën

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ook veel diarree op het moment...maar hier mag de kleine ook nog wel even wachten

10. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    hier ook al 2 dagen in de diarre mn zoontje van 3 ook en papa ook:(

hier mag de kleine ook nog wel ff blijven zitten! maar ik heb wel ergens gelezen en gehoord dat door de darmkrampen die diarree veroorzaken de weeen op gang kunnen komen.

hoor er meer over hoor dat er een virusje rondgaat! lekker dan weer!:x

11. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Idd heerst het, ik had het afgelopen weekend...

Ja, het kan een teken zijn, maar niet als je het de laatste tijd meer hebt. Het is meer op de dag van de bevalling zelf. Je lijf maakt zich vast leeg voor de persfase. Als je er al een paar weken last van hebt, is dit dus geen signaal.

Deel Deze Pagina