Hoi iedereen. Ik ben vandaag 7w5d zwanger. Ik had gister een flinke bloeding. Helderrood en met lichte buikkrampen.ik was zo ontzettend bang. Heb de vk meteen gebeld maar die zei alleen dat als het bloeden erger word en ik veel pijn krijg naar het zhuis moest gaan. Verder kon zij niks voor me doen zei ze. Niet echt geruststellend dus :s. Heeft iemand ervaring met een soortgelijke situatie en hoe liep dat af? Ik kijk uit naar jullie reactie. Mvg birgul
Het was trouwens maar 1 keer toen ik ging plassen en daarna was het steeds bruin afveegsel op het toilet papier. Nog steeds zo vandaag. Is dit erg en wat kan het zijn?!!
tJa het kan alle kanten op ben ik bang. De eerste twee zwangerschappen heb ik ook gevloeid en betekende het niks en bleef ik gewoon zwanger, maar de laatste keer vloeide ik ook en kreeg ik een miskraam. Heeft de vk geen echo voorgesteld? anders nog een keer bellen en hier om vragen. Is het veel bruin of moet je echt zoeken?
Hey Birgul, kan helaas van alles zijn. Bij mij tot twee maal toe slecht afgelopen, maar er zijn hier dames genoeg die het tegendeel bewijzen hoor! VK kan toch wel een inwendige echo maken? Een hartje heb je al gehoord/gezien ondertussen? Ik zou er zeker op aandringen dat ze je willen zien en aders maar door naar het zh naar een gyn. Op je strepen staan hoor!
Ja ze zei als het morgenochtend (vannochtend dus) nog vers had gebloed. Ongeveer een maandverbandje vol dan moest ik bellen en zou ze een echo aanvragen. Maar ik dacht tja ze kan niks doen nu zei ze. Als ik niet bloed. Nou gelukkig maar. Bruin afveegsel valt mee. Vannochtens was hrt donkerbruin maar het wordt steeds lichter. Is dit juist goed of slecht?
Ik heb voor morgen ochtend wel een afspraak bij mn huisarts. En ja ik had indd in 6w5d het hartje zien kloppen. Omdat ik me toen ook erg onzeker voelde vanwege een stekende pijn links onderin buik. Maar toen was het via de dokter. Dus misschien dat de huisarta mij morgen alsnog kan verwijzen.
Hoi Birgul, Je moet gewoon een echo eisen, je hebt het recht te weten waaraan te toe bent. Indien het een miskraam zou zijn kan je uiteraard niets doen, maar dan weet je het toch tenminste. Anders heb je teveel stress. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent! Sterkte!
Dankje wel meid ja ik ga er zeker achteraan morgen bij de huisarts. Hopelijk kan zij meteen bellen en een echo aanvragen. X
Beste Birgul, Zoals iedereen eigenlijk al zegt.. kan alle kanten op gaan. Zelf heb ik met +/- 6 weken een paar dagen flink rood bloedverlies gehad. Begon zaterdags en toen ik die dinsdag erna bij de gyn. kwam zat alles nog goed. Zo lang er geen stolsels bij zitten denk ik dat je nog mag hopen! Het schijnt dat alles daar veel beter doorbloed is tijdens de zwangerschap dus als je een klein wondje hebt kan dat al voor redelijk wat bloedverlies zorgen. Hopelijk krijg je een echo snel! Dat geeft duidelijkheid! Succes en sterkte!
Dankje lies erg gerustellend berichtje van jou. Er waren feen stolsels maar dat kan misschien nog komen. Hoop t echt niet!! Ik houd hoop. Bedankt en jij ook succes met je zwangerschap x
kan indd alle kanten opgaan..maar als ik jou was..zoals Daphne zegt..zou ik een echo eisen..je moet weten waar je aan toe bent..
Nee heb verder geen bloedverlies gehad dus vk vond het niet nodig. En de dok zei dat ik me geen zorgen hoef te maken. Sommige vrouwen bloeden op het moment dat ze eigenlijk ongi hadden moeten zijn. Dat was voor mij dus zo. Dus de dokter denkt dat dat het was. Geen bloeding meer gehad en ook geen bruin
Birgul bloed is nooit leuk. Ik heb de vorige zwangerschap ook rond die termijn helder rood verlies gehad toen was t wsl een adertje Nu bij deze ook begon t 1,5 week geleden 2 behoorlijk veel, donker bloed, en t kindje zit er nog steeds. Nu was t een bloedsolsel in de bm wat naar buiten komt. Het is gewoon verrot bloed.
Heb je niet zowiezo een echo binnenkort? Vk heeft wel gelijk. Je kunt trouwens wel een echo 'eisen" maar ook gewoon zelf een afspraak maken bij een echobureau voor een pretecho. Een echo gaat toch van je eigen risico af.
@birgul ik heb bloedingen gehad met 7 weken,9 weken en 13 weken. Werd er gek van! Maar voel nu een vrolijk mannetje in mn buik schoppen het zegt zo weinig,maar voor je geruststelling is het fijn als je bij vk terecht kan. Bij mij heeft ze 1x een echo gemaakt en 2x hartje geluisterd. Daar kon ik dan weer even op teren. ik duim voor een plakbeeb bij je!